کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رونمایی از جدیدترین پرچمدار سامسونگ


کد خبر : ۳۱۵۷چهارشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۹:۵۷۱۰۶۹۱ بازدید

23 فوریه 2014 یعنی یک روز پیش از آغاز به‌ کار کنگره جهانی تلفن همراه در ساعت 6 بعد از ظهر یک کنفرانس مطبوعاتی در شهر بارسلونا برگزار می‌شود تا گوشی هوشمند Galaxy S5 طی آن معرفی شود.
رونمایی از جدیدترین پرچمدار سامسونگرونمایی از جدیدترین پرچمدار سامسونگ

شایعات منتشر شده در مورد مدل بعدی سری گوشی‌های هوشمند Galaxy S سامسونگ همچنان منتشر می‌شود و در تازه‌ترین اخبار به نقل از این شرکت کره‌ای گفته شده است که گوشی هوشمند Galaxy S5 یک روز پیش از آغاز به‌کار کنگره جهانی تلفن همراه(MWC) به صورت رسمی معرفی می‌شود.

پیش از این گفته شده بود که این گوشی هوشمند ماه مارس به دست کاربران جهانی می‌رسد که البته این خبر مبتنی بر گفته‌های مدیرعامل سامسونگ منتشر شده بود.اما پس از آن مدیران ارشد سامسونگ اعلام کردند که بهترین گوشی هوشمند آن‌ها در "کنگره جهانی تلفن همراه" به نمایش درمی‌آید.

هم‌اکنون مرکز Mobile Review گزارشی منتشر کرده است که گفته می‌شود گوشی هوشمند پرخبر و پرحاشیه Galaxy S5 در تاریخ 23 فوریه به صورت رسمی معرفی می‌شود. این گزارش توسط "الدار مورتازیان"(Eldar Murtazin) منتشر شده است که او سال گذشته زمان دقیق عرضه گوشی هوشمند Galaxy S4 را پیش‌بینی کرده بود.او گفته است که در روز 23 فوریه 2014 یعنی یک روز پیش از آغاز به‌کار کنگره جهانی تلفن همراه در ساعت 6 بعد از ظهر یک کنفرانس مطبوعاتی در شهر بارسلونا برگزار می‌شود تا گوشی هوشمند Galaxy S5 طی آن معرفی شود.

مورتازیان همچنین ادعا کرده است که این محصول از اواخر ماه آپریل وارد فروشگاه‌های جهانی می‌شود که البته این زمان با پیش‌بینی‌های قبلی سازگاری دارد.

گفته می‌شود که این محصول همراه با نمایشگر لمسی 5.2 اینچی با کیفیت 2560 در 1440 پیکسل، پردازنده مرکزی Snapdragon 805 و پردازنده Exynos سامسونگ، رم 3 گیگابایتی، دوربین دیجیتالی 16 مگاپیکسلی، حسگر مخصوص اثر انگشت، رابط کاربری TouchWiz و باتری 3000mAh عرضه می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها