کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

گلکسی S8 اولین گوشی مجهز به بلوتوث 5 خواهد بود


کد خبر : ۳۱۵۳۱جمعه، ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸:۴۷۳۱۳۶ بازدید

انتظار می‌رود گوشی گلکسی S8 به اولین گوشی هوشمند جهان مبدل شود که از فناوری بلوتوث 5 برخوردار خواهد بود. این گوشی از قابلیت ...

انتظار می‌رود گوشی گلکسی S8 به اولین گوشی هوشمند جهان مبدل شود که از فناوری بلوتوث 5 برخوردار خواهد بود. این گوشی از قابلیت شناسایی اثر انگشت به صورت اپتیکال هم بهره‌مند خواهد بود.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از سام موبایل، گلکسی S8 تازه‌ترین گوشی سامسونگ خواهد بود که قرار است، در اوایل سال 2017 روانه بازار شود و این شرکت امیدوار است با عرضه آن بتواند خاطره تلخ ناکامی‌های نوت 7 را از اذهان بزداید.

بلوتوث 5 آخرین نسخه از استاندارد بلوتوث است که هفته آینده به طور رسمی معرفی شد. از جمله مزایای بلوتوث 5 می‌توان به سرعت بالاتر، برد بیشتر و ظرفیت بالای ارسال پیام اشاره کرد. سازگاری بیشتر با دیگر فناوری‌های بلوتوث از جمله مزایای بلوتوث 5 است.

این استاندارد در مقایسه با استاندارد بلوتوث 4 تا چهار برابر برد بیشتری دارد و سرعت آن نیز دو برابر بیشتر از بلوتوث 4 است. علاوه بر این ظرفیت بلوتوث 5 هشت برابر بیشتر از بلوتوث 4 است. انتظار می رود عرضه عمومی محصولات و از جمله گوشی های مجهز به بلوتوث 5 ظرف دو تا شش ماه آینده صورت بگیرد.

سامسونگ قصد دارد گوشی های جدید خود را در سال 2017 همراه با فناوری بلوتوث 5 عرضه کند و علاوه بر گلکسی S8 گوشی های دیگری نیز به این فناوری مجهز خواهند شد، اما اسامی آنها اعلام نشده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها