کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

VDSL جایگزین جدید ADSL، گذرا و کم هزینه


کد خبر : ۳۱۵۳۰جمعه، ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸:۱۱۶۲۳۱ بازدید

معاون مخابرات منطقه تهران با اشاره به منسوخ شدن خدمات ADSL گفت: جدیدترین روش فعلی اینترنت پرسرعت به مشترکان خانگی ...

معاون مخابرات منطقه تهران با اشاره به منسوخ شدن خدمات ADSL گفت: جدیدترین روش فعلی اینترنت پرسرعت به مشترکان خانگی با مصرف خاص VDSL است که تا سرعت 70 مگ را ارائه می‌کند.

کامران کاظمی با اشاره به جدیدترین خدمات مخابرات در منطقه تهران  اظهار داشت: سرویس VDSL تازه‌ترین روش ارائه خدمات اینترنت پرسرعت به مشترکان خانگی است که متوسط سرعت 50 مگ تا 70 مگابیت بر ثانیه را به مشترکان ارائه می‌دهد.

معاون بازاریابی و فروش مخابرات منطقه تهران افزود: با توجه به اینکه سرعت سرویس‌های معمول خانگی نیاز مشترکان را برآورده می‌کند، این سرویس مناسب کاربرانی است که به‌واقع به سرعت‌های بالاتر از عرف خانگی نیاز دارند و برای مثال این سرعت را برای سرویس‌هایی از جمله IPTV یا دوربین‌های امنیتی استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه تعداد مشترکان این سرویس محدود پیش‌بینی شده، گفت: بازاریابی و فروش در این سرویس با مورد مصرف آن هدف‌گذاری شده است و به‌ازای 8 میلیون تلفن در حال کار در منطقه تهران و البرز حداکثر 500 هزار مشترک VDSL پیش‌بینی شده است.

به گفته کاظمی علی‌رغم منسوخ شدن تکنولوژی ADSL سرویس VDSL هنوز در جهان به عنوان راهکاری کم‌هزینه و گذرا استفاده می‌شود و منسوخ‌شده نیست، اما یک سرویس گذراست و روند جهانی ارائه سرویس اینترنت روی فیبر نوری است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها