کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

حمله مسلحانه و قتل یک جوان در شهرک غرب


کد خبر : ۳۱۴۴۶سه شنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰:۰۴۱۷۲۸ بازدید

مردان ناشناس که با پنچر کردن لاستیک خودروی پسری جوان، وی را با شلیک مرگبار از پای در آوردند، تحت تعقیب پلیس قرار دارند.

مردان ناشناس که با پنچر کردن لاستیک خودروی پسری جوان، وی را با شلیک مرگبار از پای در آوردند، تحت تعقیب پلیس قرار دارند.

گروه حوادث- عقربه‌ها ساعت 21 و 30 دقیقه دوشنبه 22 آذرماه سال جاری را نشان می‌داد که صدای شلیک 2 گلوله در خیابان بخشایش شهرک غرب تهران سکوت را در هم شکست و خیلی زود اهالی محل با شنیدن این صدا از خانه‌هایشان بیرون ریختند.

مردم با رفتن به صحنه تیراندازی با جسد پسر جوانی که از ناحیه سر هدف گلوله قرار گرفته بود روبه‌رو شدند و خیلی زود تیمی از ماموران کلانتری 134 شهرک غرب در محل حاضر شدند. به این ترتیب با اعلام این خبر به بازپرس ویژه قتل، تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس مرادی از شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران به محل جنایت حرکت کردند.

تحقیقات ابتدایی نشان از آن داشت که قربانی جنایت جوان 34 ساله‌ای به نام آرین است که در حال تعویض لاستیک خودروی رانای سفیدرنگش هدف گلوله‌های عامل جنایت قرار گرفته است.

در ادامه، ماموران پی بردند که آرین در دفتر دارالترجمه پدرش مشغول به کار بوده و از محل کار به سمت خانه در حال حرکت بوده است.

کارآگاهان در گام اول به سراغ دوربین مداربسته نزدیک به صحنه جنایت رفتند و در بررسی‌ها مشاهده کردند در حالیکه آرین مشغول تعویض لاستیک خودرویش بوده 2 مرد سوار بر خودروی پراید در نزدیکی وی توقف کرده و یکی از سرنشینان پس از پیاده شدن به سمت آرین رفته و ناگهان اقدام به تیراندازی کرده است و پس از قتل، سوار بر پراید پا به فرار گذاشته است.

ماموران در این مرحله با بررسی لاستیک خودروی قربانی جنایت متوجه شدند که پنچر شدن لاستیک خودرو عمدی بوده و قاتل  برای اجرای نقشه‌اش اقدام به پنچرکردن لاستیک خودروی آرین کرده است. بنا به این گزارش، بازپرس مرادی در این مرحله دستور داد تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای دستگیری عامل این جنایت شامگاهی وارد عمل شوند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها