کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

حقوق وزرا بین 9 تا 10 میلیون تومان است


کد خبر : ۳۱۴۳۷سه شنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸:۴۷۱۳۰۵ بازدید

وزیر ورزش و جوانان درباره حقوق‌های نجومی وزرای کابینه گفت: همه وزرا بین 9 تا 10 میلیون حقوق دریافت می‌کنند و هیچ‌کس بیشتر از این رقم دریافت نمی‌کند.

مسعود سلطانی‌فر در پاسخ به این پرسش که یکی از دوستان می‌گوید برخی از وزرا حقوق‌های نجومی می‌گیرند و هنوز هم این حقوق‌های نجومی توسط وزرا دریافت می‌شود و بهتر است بخشی از آن برای رفع مشکلات ورزش کشور اختصاص پیدا کند اظهار کرد: من باید بگویم همه وزرا بین ۹ تا ۱۰ میلیون حقوق می‌گیرند و هیچ‌کسی بیشتر از این رقم دریافت نمی‌کند.

وی اظهار کرد: کسانی که در قالب حقوق‌های نجومی بحث آن‌ها مطرح بود، بنابر گزارش دیوان محاسبات کشور که نهاد زیرمجموعه مجلس شورای اسلامی است کاری به دولت ندارد. مجموعه دیوان محاسبات عالی کشور اعلام کرده بین تمام کسانی که به عنوان دریافت‌کنندگان حقوق‌های بالای مدیران ارشد کشور بررسی کرده بودند، تنها ۰.۳ یک‌درصد، یعنی چیزی حدود یک‌سیصدم از آن‌ها حقوق‌های نامتعارف دریافت می‌کردند.

وی گفت: بر اساس آخرین گزارشاتی که ریاست دیوان محاسبات کشور از طریق رسانه‌ها به مردم داده، ۰.۳ درصد هم که تعداد قابل توجهی بودند مقدار حقوق‌های بیش از حد متعارف گرفته‌ بوده‌اند برگردانده‌اند جز ۱۰ نفر. این ۱۰ نفر را نیز اعلام کردند که مشخص شد چهار نفر از آن‌ها در زندان به سر می‌برند، یعنی امکان برگشت حقوق آن‌ها وجود ندارد. در نتیجه هر زمان از زندان بیرون آمدند، اضافه‌ها را باید برگردانند. پس به این ترتیب ما دیگر چیزی به عنوان حقوق‌های نجومی و بحثی به نام حقوق نجومی نداریم. کاملاً گزارش آن بطور شفاف و روشن به مردم داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: با اعلام این گزارش مشخص شد که هیاهوی حقوق‌های نجومی خیلی بیشتر از واقعیت آن بود و بر اساس اصول و ضوابطی که شورای حقوق و دستمزد و بر اساس مصوبه دولت است، سقف حقوق‌ها در تمام قوا رعایت می‌شود و چیزی به نام حقوق های نجومی در بین وزرا وجود ندارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها