کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

معرفی و مشخصات کامل میتسوبیشی ASX جدید 2017 در ایران


کد خبر : ۳۱۳۸۲دوشنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸:۳۹۲۸۷۱۷ بازدید

تغییرات ASX جدید 2017 نسبت به مدل قبل شامل فضای بیشتر برای صندلی عقب، مواد بهتر صندلی، نمای ظاهری جلو، رینگ 18 اینچی جدید و ...

لوگو میتسوبیشی
تغییرات ASX جدید 2017

تغییرات ASX جدید 2017 نسبت به مدل قبل شامل فضای بیشتر برای صندلی عقب، مواد بهتر صندلی، نمای ظاهری جلو، رینگ 18 اینچی جدید و اضافه شدن آپشن آیینه تاشو برقی است.

بازار خودروهای شاسی بلند در اکثر کشورها رو به گسترش است و این امر باعث عرضه روز افزون انواع خودروهای جدید در این بخش شده است. دراین بین مشتریان بسیاری هستند که به جای آن که بیشتر به قابلیت های آفرود شاسی بلندها اهمیت دهند تنها به ظاهر بزرگتر آن ها در مقایسه با خودروهای سواری دیگر بسنده می کنند و شاید حتی هیچگاه از جاده های مرسوم خارج نشوند. این نوع سلیقه مشتریان سبب شده تا بسیاری خودروها اقدام به عرضه شاسی بلندهای شهری نمایند. درچنین شرایطی شاید بتوان گفت شاسی بلند ASX یکی از نمونه های معدودی در بازار است که در کنار قابلیت های آفرودش دارای ویژگی های مناسب یک خودروی شهری است. کراس‌اوور شهری میتسوبیشی در حالت استاندارد دیفرانسیل جلو است و قابلیت تبدیل به حالت 4WD را نیز دارد. 

میتسوبیشی ASX جدید مجهز به یک موتور 2 لیتری و گیربکس اتوماتیک CVT با قابلیت تعویض 6 سرعته دستی به همراه اهرم‌های تعویض دنده پشت فرمان است. این خودرو از تکنولوژی های ایمنی قابل توجهی نظیر سیستم ترمز ضد قفل (ABS) ،کنترل فعال پایداری (ASC) ، کنترل کشش (TCL) ،ترمز کمکی در هنگام حرکت در سطوح شیبدار (HSA)وسیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD) بهره می‌برد. 7 کیسه هوا شامل کیسه هوای زانویی ، سیسم تهویه مطبوع اتوماتیک ، دوربین دید عقب و نمایشگر 7 اینچی ، سیستم ورود بدون سوییچ و استارت دکمه‌ای ، سنسور پارک ، شوینده چراغ‌های جلو و اتصال تلفن همراه از طریق هندزفری بلوتوث نیز از جمله دیگر امکانات قابل توجه این خودرو است.

میتسوبیشی ASX جدید 2017

مشخصات و تجهیزات میتسوبیشی ASX جدید 2017:

مشخصات و تجهیزات میتسوبیشی ASX جدید 2017



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها