کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سیم‌کارت‌های جدید کی وارد بازار می‌شوند؟


کد خبر : ۳۱۳۷۷دوشنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۹:۳۲۱۵۶۲ بازدید

معاون سازمان تنظیم مقررات رادیویی از ورود سیم‌کارت ‌های اپراتورهای مجازی طی یک‌ماه آتی به بازار خبر داد.

معاون سازمان تنظیم مقررات رادیویی از ورود سیم‌کارت ‌های اپراتورهای مجازی طی یک‌ماه آتی به بازار خبر داد.

صادق عباسی شاهکوه در گفت‌وگو با ایسنا، به ارائه توضیحاتی درباره فعالیت اپراتورهای مجازی تلفن همراه و سیم‌کارت‌های جدید آن‌ها پرداخت.

وی اظهار کرد: بر اساس مصوبات اپراتورهای تلفن همراه موظف بودند هر یک حداقل با یک اپراتور مجازی موبایل (MVNO ) تا سوم آبان و با یک شرکت دیگر تا سوم آذرماه قرارداد امضا کنند. اکنون نیز این شرکت‌ها قراردادهای مربوطه را امضا کرده و آن‌ها را برای بررسی بیشتر به رگولاتوری ارسال کرده‌اند.

معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی ادامه داد: البته در این قراردادها مشکلاتی وجود دارد که ما آن‌ها را قبول نداشته و بر همین اساس از آن‌ها ایراداتی گرفته و خواهان حل این موارد شده‌ایم. حال نیز پس از حل این موارد، پروانه مربوط به MVNOهای مذکور صادر خواهد شد.

عباسی در ادامه با اشاره به اینکه در گذشته نیز یکی از این شرکت‌ها با عقد قرارداد با رایتل موفق به دریافت پروانه خود شده بود، گفت: این شرکت‌ اعلام آمادگی کرده است که تا پایان دی‌ماه سیم‌کارت‌های خود را وارد بازار کند. البته طبق پروانه الزامی به ورود سیم‌کارت در آذرماه نیست اما ظاهرا این شرکت امور مربوطه را انجام داده و خواهان آن است که هرچه سریعتر ظرف آذر و دی‌ماه سال جاری سیم‌کارت های خود را وارد بازار کند.

وی همچنین تاکید کرد: قیمت سیم‌کارت اپراتورهای مجازی نیز مانند اپراتورهای حقیقی موبایل تعیین شده و برای این سیم‌کارت‌ها انواع اعتباری و دائمی وجود دارد.

معاون سازمان تنظیم مقررات رادیویی در عین حال از تفکیک شماره‌های خطوط دائمی و اعتباری توسط این شرکت خبر داد و خدمات ارائه شده در بستر این سیم‌کارت ها را نیز بر اساس توانمندی شرکت و اپراتور مربوطه دانست.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها