کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

عملیات ویژه دستگیری 12 سارق و مالخر


کد خبر : ۳۱۳۷۶دوشنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۱:۴۹۶۱۳ بازدید

پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند حرفه‌ای سارقان خودرو در غرب پایتخت و دستگیری 12 سارق و مالخر خبر داد.

 پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند حرفه‌ای سارقان خودرو در غرب پایتخت و دستگیری 12 سارق و مالخر خبر داد.

رسیدگی به این پرونده از25 شهریور امسال و به دنبال دستگیری سارق جوان ازسوی مأموران کلانتری 135آزادی وانتقال متهم به پلیس آگاهی تهران بزرگ آغازشد.محتویات پرونده حکایت از آن داشت که «علیرضا» هنگام سرقت یک دستگاه خودرو پژو 405 دستگیرشده است و در بازرسی بدنی از او یک قبضه سلاح کمری به همراه چند تیر جنگی کشف شده است. بدین ترتیب پرونده‌ای با موضوع سرقت مسلحانه تشکیل و در ادامه مشخص شد متهم با هویت واقعی «حسین. س» (26 ساله) از مجرمان سابقه دار در زمینه سرقت خودرو و سند نمره است.

تحقیقات پلیسی

حسین پس از انتقال به اداره دوم پلیس آگاهی، ابتدا منکر هرگونه سرقت شد.اما کارآگاهان در ادامه پی بردند وی با افراد سابقه دار، تحت تعقیب پلیس و مراجع قضایی در ارتباط بوده و به همراه این افراد با تشکیل باندی 12 نفره اقدام به سرقت انواع خودروهای سواری در مناطق غرب تهران بویژه در شهرک‌های اکباتان، آپادانا وغرب-قدس- می‌کنند.سپس تمامی این افراد درعملیات‌های مختلف مأموران پلیس آگاهی شناسایی و با دستوربازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 34 تهران درتهران وچند شهرستان دستگیر شدند.

 در بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان نیز اسناد و مدارک متعلق به خودروهای تصادفی، قولنامه‌های تنظیمی برای خرید و فروش خودروهای سند نمره و... کشف شد.

در ادامه تحقیقات بیش از 50 دستگاه انواع خودروهای مسروقه سند نمره شامل انواع خودروهای پژو، زانتیا، نیسان وانت، سمند و... شناسایی شد و کارآگاهان اداره دوم پلیس آگاهی با دریافت نیابت قضایی به شهرستان‌ها و استان‌های مختلف کشور اعزام شده وموفق به کشف و انتقال خودروهای مسروقه به تهران شدند.

سرهنگ کارآگاه صفدر جان پرور معاون مبارزه با سرقت وسایط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اشاره به پیچیدگی این پرونده در شناسایی مخفیگاه متهمان و کشف دهها دستگاه خودرو مسروقه سند نمره گفت: با شناسایی مالباختگان و پس از طی مراحل قضایی و پلیسی، تمامی خودروهای کشف شده به مالباختگان مسترد شد و متهمان پرونده نیز با صدور قرار از سوی بازپرس پرونده روانه زندان شدند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها