کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

معرفی بیشتر رنو ساندرو استپ وی در بازار ایران


کد خبر : ۳۱۳۳۹پنجشنبه، ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸:۴۷۱۴۶۳۸ بازدید

ساندروی استپ وی مدتی است وارد بازار خودروهای خانوادگی ایران شده است. این مدل که بر روی پلتفرم مشترکی با مدل L90 قرار داشت توانست با ...
معرفی بیشتر رنو ساندرو استپ وی در بازار ایرانمعرفی بیشتر رنو ساندرو استپ وی در بازار ایران

ساندروی استپ وی مدتی است وارد بازار خودروهای خانوادگی ایران شده است. این مدل که بر روی پلتفرم مشترکی با مدل L90 قرار داشت توانست با اعتباری که محصولات رنو به لحاظ کیفیت و ارائه محصولات قابل اعتماد به دست آورده اند و البته به لطف طراحی جدید خود به مدلی محبوب برای خانواده ها تبدیل شود. اکنون رنو مدل جدیدی را براساس ساندرو دوست داشتنی با پسوند استپ وی رونمایی کرده است که کلاس جدیدی را در بازار خودروی کشور ایجاد کرده است.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از خبرماشین، رنو ساندرو استپ وی در بازارهای بین المللی عرضه و به دلیل بدنه زیبا، دوام بالا، هزینه نگهداری پایین، مصرف سوخت و آلایندگی کم و قیمت مناسب به موفقیت رسیده است و اکنون تولید آن در شرکت پارس خودرو آغاز شده و قرار است در بازار ایران عرضه شود. استپ وی یک کراس اوور کوچک است که ده سانتی متر از ساندرو معمولی بلندتر است و دارای تزئینات متفاوتی نسبت به ساندروی معمولی است که چهره ای متفاوت به آن بخشیده است.

در سال های اخیر فروش اتومبیل های هاچ بک و کراس اوور افزایش داشته است و عرضه این مدل می تواند با جذابیتهای ظاهری و فنی خود، خانواده ها و جوانان را به خود جلب نماید. شایان ذکر است که عمده بخش های فنی آن با تندر و ساندرو معمولی یکسان بوده که همین عامل باعث می شود خدمات پس از فروش و قطعات یدکی آن در دور افتاده ترین نقاط کشور نیز در وضعیت مناسبی به انجام برسد.

استپ وی رنو ساندرو جدید

طراحی

ساندرو استپ وی یک کراس اوور کوچک بر مبنای ساندرو است. بدنه آن بر خلاف بعضی از خودروها که بدنه آن ها از زوایای تیز تشکیل شده، کاملا منحنی و به صور هاچ بک شکل گرفته است. همین هاچ بک بودن آن در محیط های شهری و در هنگام پارک به راننده کمک شایانی می نماید. بدنه استپ وی با ساندرو معمولی یکسان است ولی ارتفاع آن بلندتر است و سپر جلو دارای ضربه گیرهای مشکی است و در جلو  یک قطعه تزئینی نقره ای رنگ دیده می شود.

همین الگو در سپرهای عقب نیز تکرار شده است و مجموعه این تزئینات، نمای یک اتومبیل بیابانی سرسخت را به آن داده است. برروی سقف دو باربند به صورت استاندارد نصب است و در بخش های جانبی بدنه نیز حفاظ دور چرخ مشکی و یک رکاب زیبا تکمیل کننده طراحی خارج جاده ای استپ وی هستند. رینگ های آلومینیومی اسپرت 15 اینچی با بدنه استپ وی در هماهنگی کامل است. استپ وی نسبت به ساندرو معمولی تفاوت های دیگری از جمله عدم وجود زه جانبی بدنه است و همچنین آینه های جانبی با پوشش نقره ای و زه تزئینی کرومی بالای جلو پنجره نیز به این خودرو جلوه ای خاص داده است. البته مهم ترین این تفاوت ها مشکی بودن چراغ های جلو و معمولی بودن آن ها در ساندرو ساده است. همین ابتکار زیبا چهره ایخیره کننده به نمای جلوی خودرو بخشیده است.

برای تکمیل شکوه طراحی این مدل زیبا 6 رنگ بدنه وجود خواهد داشت. در ابتدای عرضه مشکی و سفید در اختیار خریداران خواهد بود و به تدریج رنگ های قرمز، آبی، خاکستری و نقره ای نیز به تنوع این محصول اضافه خواهند شد.

با یک نگاه اجمالی ساندرو استپ وی را ساده و هیجان انگیز و با استانداردهای بالای محصولات رنو ارزیابی خواهید کرد.

دستگیره درها و آینه های جانبی در مدل استپ وی نقره ای رنگ هستند. سپرهای جلو دارای بخش های مشکی و کروم است که در مقایسه با ساندروی معمولی جلوه ای اسپرت آف رود به آن بخشیده اند. همچنین چراغ ها در سری استپ وی دارای زمینه مشکی است که آن را با ساندرو ساده متفاوت کرده است. بر روی سقف دو باربند نصب شده و آینه های جانبی دارای پوشش نقره ای هستند. دور چرخ ها نیز یک حفاظ دیده می شود. برای مدل استپ وی رینگ های زیبای آلومینیومی استفاده شده است.

مراسم رونمایی ساندرو اسثپ وی

پیشرانه و مشخصات فنی

رنو ساندرو استپ وی دارای یک پیشرانه 6.1 لیتری 16 سوپاپه با حجم دقیق 1598 سی سی با استاندارد آلایندگی یورو 4 میباشد که با کد K4M شناخته می شود. این موتور یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین موتورهای خودروهای رنو است که در داخل کشور نیز تولید میشود و رنو تندر و ساندرو معمولی نیز به همین موتور مجهز هستند. K4M به دوام و مصرف سوخت بسیار مناسب شهره است و حتی یکی از عواملی که خریداران را به سوی خرید رنوهای کارکرده و دست دوم سوق می دهد همین اعتمادی است که به این موتور وجود دارد.

از سوی دیگر به ایندلیل که این موتور بر روی بیش از چهارصد هزار رنوی دیگرنصب شده، قطعات یدکی این موتور نیز به میزان کافی در شبکه نمایندگی ها وجود دارد و نیروی آموزش دیده تعمیرگاهی کافی نیز برای آن در دسترس است. این موتور دارای قدرت 105 اسب بخار و گشتاور 148 نیوتون متر است که به معنای قدرت کافی در زمان حضور همه سرنشینان و در مسیرهای شیب دار می باشد. استپ وی دارای دو نوع گیربکس دستی پنج سرعته و اتوماتیک چهار سرعته است.

جعبه دنده اتوماتیک این مدل با توجه به شرایط اقلیمی ایران بهترین بازدهی را دارد و سرنشینان در زمان تعویض دنده ها ضربه ای را احساس نمی کنند و همین مسئله، ساندرو استپ وی را به یک گزینه ایده آل در ترافیک های درون شهری تبدیل کرده است. با توجه به الویت میزان مصرف سوخت وحفظ محیط زیست، رنو ساندرو و استپ وی با مصرف  ترکیبی 6.7 در گیربکس دستی و 8.3 در گیربکس اتوماتیک جایگاه مناسبی در بین رقبا دارد.

کابین ساندرو استپ وی

فضای داخلی

فضای داخلیساندور استپ وی بسیار گرم و دلنشین است. داشبورد آن ساده و در عین حال کاربردی است. این اتومبیل گرچه یک هاچ بک محسوب می شود ولی این به معنای کمبود فضای سرنشینان آن نیست. فضای پای سرنشینان جلو و عقب کاملا مناسب است و صندوق عقب با 320 لیتر حجم فضای کافی برای چمدان و وسایل سرنشینان درسفرها را فراهم می کند. البته برای موارد خاصی که نیار به فضای بیشتری جهت حمل بارهای بزرگتر باشد پشتی صندلی های عقبی قابلیت خوابانده شدن را دارند که در این وضعیت حجم فضای بار به 1200 لیتر می رسد.

در داخل اتاق نیز جعبه داشبورد 8 لیتری و فضاهای درنظر گرفته شده بر روی درها و کنسول میانی فضایی مناسب جهت قرار دادن مدارک و اشیاء کوچک را فراهم می کنند. در مجموع فضای داخلی این دو خودرو را می توان در میان برترین های بازار هاچ بک های کشور قرار داد. استپ وی دارای رادیو پخش MP3 با قابلیت اتصال به USB و کنترل از روی فرمان است. همچنین این خودرو دارای دو ایربگ برای سرنشینان جلویی است و همچنین ترمز قفل ABS مانع از قفل شدن چرخ ها در زمان ترمزهای شدید است و سیستم توزیع الکترونیکی ترمز EBD بر روی آن به صورت استاندارد نصب است.

ساندور استپ وی با داشتن خصوصیات اسپرت گزینه ای مناسب برای جوانان است ولی از سوی دیگر به دلیل راحتی و قابل اعتماد بودن میتواند خانواده های زیادی را نیز به خود جلب کند.

قیمت قطعی ساندرو استپ وی توسط پارس خودرو در مدل اتوماتیک 52 میلیون و 550 هزار تومان و در مدل دنده ای 46 میلیون و 550 هزار تومان است. همچنین استپ وی اتوماتیک در بازار با قیمت 61 میلیون و 300 هزار تومان و مدل دنده ای با قیمت 56 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

نتیجه تصویری برای رنو ساندرو استپ وی ایران جیب



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها