کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

2 جنایتکار فراری را شناسایی کنید


کد خبر : ۳۱۳۲۲یکشنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۲:۱۰۲۶۷۱ بازدید

بازپرس جنایی دستور شناسایی دو پسر جوان را داد که دریک ماجرای جنایی، پسری را اشتباهی به قتل رسانده‌اند. این درحالی است که متهمان پس از قتل ...

گروه حوادث- بازپرس جنایی دستور شناسایی دو پسر جوان را داد که دریک ماجرای جنایی، پسری را اشتباهی به قتل رسانده‌اند. این درحالی است که متهمان پس از قتل متواری شده و هیچ رد و سرنخی از آنها در دست نیست.

شامگاه 31 مرداد امسال، پسری به نام میلاد همراه دو دوستش سوار بر خودروی 206 به حوالی پارک بی‌سیم درجنوب تهران رسیده بودند که ناگهان چنــــد نفر از اراذل و اوباش سدراه‌ شان شدند.

لحظاتی بعد نیز پسران شرورکه انگار حال طبیعی نداشتند با آنها درگیرشده و دو نفر از آنها به نام‌های محمدرضا بساطی نیا و حمید خدادیان به طرف میلاد چاقو پرتاب کردند که میلاد -پسر 26 ساله- داخل خودرو کشته شد.

همان موقع نیزعاملان نزاع خونین فرار کردند اما راننده پژو 206 که شاهد جنایت مستانه بود با به حرکت درآوردن خودرو، یکی ازافراد شروررا مجروح  زمینگیرکرد.

به‌ دنبال اعلام این خبر به بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم تحقیق، تحقیقات جنایی دراین باره آغاز شد و درمجموع چهار نفر از شرکت‌کنندگان در نزاع دستگیر شدند. اما عاملان اصلی جنایت -‌ محمدرضا و حمید- موفق به فرار شدند.

متهمان دربازجویی‌ها مدعی شدند شب حادثه مشروبات الکلی مصرف کرده بودند و به همین خاطرحال خوبی نداشتند. همچنین از آنجا که با پسر جوانی اختلاف داشتند با دیدن خودروی 206 به اشتباه تصور کردند او سوار برخودروی پژو است به همین خاطر سدراه‌ شان شدند.

از سوی دیگر در ادامه بررسی‌ها چاقوی تبهکاران فراری نیزکشف شد. با توجه به فراری بودن عاملان اصلی جنایت، آرش سیفی- بازپرس شعبه 4 دادسرای امور جنایی تهران- از مردم خواست درصورت اطلاع ازمخفیگاه متهمان فراری با پلیس 110 یا پلیس آگاهی تهران یا دادسرای جنایی تهران تماس بگیرند.

16jnjff59dyd6oz6axp.jpg



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها