کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برخورد شدید پراید با گاردریل در بزرگراه رسالت + تصاویر


کد خبر : ۳۱۳۱۱شنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵:۵۴۱۲۹۶ بازدید

برخورد شدید یک دستگاه خودرو پراید با گاردریل در بزرگراه رسالت، حادثه آفرید.

برخورد شدید یک دستگاه خودرو پراید با گاردریل در بزرگراه رسالت، حادثه آفرید.

به دنبال تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، به سرعت نیروهای عملیاتی ایستگاه 71 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 01:44 بامداد امروز به بزرگراه رسالت (مسیر غرب به شرق)، نرسیده به خیابان کرمان رهسپار شدند.

محسن عسگریان فرمانده آتش نشانان اعزام شده به محل حادثه در این باره گفت: یک دستگاه خودرو سواری پراید به علت نامعلومی از مسیر اصلی خارج شده و به شدت با گاردریل وسط بزرگراه برخورد کرده و متوقف شده بود.

وی با اعلام اینک براثر شدت این برخورد راننده سالخورده در اتاقک در هم پیچیده خودرو محبوس شده بود، ادامه داد: نیروهای عملیاتی بی درنگ با قرار دادن علائم هشدار دهنده، محل حادثه را ایمن سازی کردند و پس از قطع جریان برق خودرو، با استفاده از تجهیزات مخصوص قسمتی از بدنه خودرو را برش داده و راننده را از خودرو خارج کردند.
این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: راننده سالخورده برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس شد و آتش نشانان پس از انتقال خودرو سواری به حاشیه امن بزرگراه و تحویل محل حادثه به عوامل راهور برای بررسی علت، به مأموریت خود پایان دادند.

suh7yh0jzf0luq00mwgu.jpg

1wctl0mbmq103yr9zlda.jpg

eiavdgjxih9qox7a03dj.jpg

wy33rjryco7c17463k.jpg



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها