کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

هوندا با سرمایه‌گذاری جدید به چین می‌رود


کد خبر : ۳۱۲۳۲جمعه، ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸:۴۷۱۷۱۱ بازدید

جوینت ونچر هوندا موتور با گروه دانگ فنگ موتور حدود سه میلیارد یوان (436 میلیون دلار) در کارخانه جدیدی در چین سرمایه گذاری خواهد کرد.

جوینت ونچر هوندا موتور با گروه دانگ فنگ موتور حدود سه میلیارد یوان (436 میلیون دلار) در کارخانه جدیدی در چین سرمایه گذاری خواهد کرد.

بیانیه‌ای که هوندا در این خصوص منتشر کرد، گزارش رویترز را تایید کرد که در اکتبر به نقل از منابع آگاه نوشته شده این خودروساز تا سال ۲۰۱۹ یک کارخانه جدید با ظرفیت تولید سالانه ۱۲۰ هزار خودرو خواهد ساخت.

هوندا در دو سال گذشته با وجود کندی رشد اقتصادی چین، رشد انفجاری در این کشور داشته و با عرضه مدلهای قوی در بخش خودروهای شاسی بلند، مشتریان زیادی را جذب کرده است. فروش این خودروساز در ۱۱ ماه سال جاری میلادی ۲۸.۳ درصد افزایش یافته است.

دانگ فنگ هوندا یکی از دو جوینت ونچر هوندا موتور در چین است. این شرکت در حال حاضر با محدودیت ظرفیت تولید در دو کارخانه فعلی روبروست و فروش ۴۵۰ هزار خودرو برای سال ۲۰۱۶ را هدف گرفته در حالیکه ظرفیت فعلی تولید ۴۸۰ هزار دستگاه است.

بر اساس گزارش رویترز، در بیانیه هوندا آمده است کارخانه جدید ظرفیت ساخت خودروهای پاک شامل خودروهای برقی و پلاگین هیبریدی را خواهد داشت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها