کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

انتشار فهرست 10 بازیگر هالیوودی با کمترین سودآوری


کد خبر : ۳۱۱۹۶پنجشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶:۴۶۷۶۹ بازدید

فهرست سالیانه نشریه فوربز از ۱۰ بازیگر با کمترین سودآوری در سینمای هالیوود منتشر شد.

q5zot9k1co7qdng38.jpg

فهرست سالیانه نشریه فوربز از ۱۰ بازیگر با کمترین سودآوری در سینمای هالیوود منتشر شد.

جانی دپ، بازیگر سرشناس سینمای آمریکا برای دومین سال پیاپی رده نخست فهرست کم سودآورترین بازیگران هالیوود را به خود اختصاص داده است.

تحلیل‌گران فوربز برای رسیدن به این فهرست، درآمد عملیاتی سه فیلم آخر بازیگر را در نظر گرفته و با تقسیم کردن آن بر دستمزد بازیگر در آن فیلم‌ها به عددی می‌رسند که جایگاه آن بازیگر را در فهرست مشخص می‌کند. با استفاده از این مدل مشخص شد که جانی دپ به ازای هر یک دلاری که دستمزد گرفته است، ۲.۸ دلار بازگردانده است. او آخرین بار با فیلم «آلیس آنسوی آینه» بر پرده سینما ظاهر شد. «آلیس آنسوی آینه» که با ۱۷۰ میلیون دلار بودجه ساخته شده بود در سراسر جهان تنها ۳۰۰ میلیون دلار فروش داشت. البته به اعتقاد کارشناسان یکی از عمده دلایل فروش پایین فیلم همزمان شدن اکران آن با ماجرای جدایی جنجالی دپ و امبر هرد بود.

سال گذشته دو فیلم دیگر هم با بازی جانی دپ به سینما آمد. یکی کمدی «مردکای»‌ که ۴۷ میلیون دلار فروخت و دیگری تریلر جنایی «عشای سیاه» که اکرانش با ۱۰۰ میلیون دلار فروش به پایان رسید. این بازیگر تا چندی دیگر با فیلم «دزدان دریایی کاراییب: مرد مرده هیچ داستانی برای گفتن ندارد.» به پرده سینما باز می‌گردد.

رده دوم فهرست فوربز به ویل اسمیت رسید. این بازیگر با ۵ دلار خروجی به ازای هر دلار دستمزد در این جایگاه قرار گرفته است. سال گذشته درام ۳۵ میلیون دلاری «ضربه مغزی» با بازی این بازیگر در سراسر جهان ۴۸ میلیون دلار فروخت. دیگر فیلمی که سال گذشته از این بازیگر اکران شد، «تمرکز» نام داشت که با بودجه‌ای ۵۰ میلیون دلاری ساخته شده بود. «تمرکز»‌ به فروشی برابر با ۱۶۰ میلیون دلار دست پیدا کرد.

تنها زن حاضر در فهرست امسال جولیا رابرتس است که در جایگاه نهم قرار گرفته است.

پیش از جانی دپ، آدام سندلر نیز دو سال پیاپی رده نخست فهرست فوربز از بازیگران با کمترین سودآوری را به خود اختصاص داده بود.

جانی دپ، ویل اسمیت، چنینگ تیتوم، ویل فرل، جرج کلونی، آدام سندلر، مارک والبرگ، لئوناردو دی‌کاپریو، جولیا رابرتس و بردلی کوپر ۱۰ بازیگر حاضر در فهرست نشریه فوربز هستند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها