کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت جهانی طلا هنوز به کف آن نرسیده است


کد خبر : ۳۱۱۸۰چهارشنبه، ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳:۲۴۱۰۶۰ بازدید

علی رغم افت شدید قیمت طلا پس از اعلام نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، یک تحلیلگر برجسته اقتصادی بر این باور است که قیمت طلا ...

علی رغم افت شدید قیمت طلا پس از اعلام نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، یک تحلیلگر برجسته اقتصادی بر این باور است که قیمت طلا هنوز به کف خود نرسیده است.

فیل لستریبل تحلیلگر ارشد موسسه آر جی او فیوچرز در مصاحبه با کیتکو نیوز تاکید کرد: قیمت طلا گرچه به زیر 1200 دلار در هر اونس رسیده ولی بازارهای بین المللی هنوز منتظر کاهش بیشتر قیمت در کوتاه مدت است.

بر اساس این گزارش وی در ادامه تصریح کرد: به نظر من قیمت طلا هم اکنون بر روی لبه تیغ قرار دارد و هر گونه لغزشی می تواند قیمت هر اونس طلا را به کمتر از 1120 تا 1100 دلار کاهش دهد. قیمت جهانی طلا که لحظاتی پس از اعلام پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تا سطح 1337 دلاری افزایش یافته بود با افت شدیدی روبرو شده و بار دیگر وارد کانال 1100 دلاری شده است.

به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی، تقویت ارزش دلار ، بهبود اوضاع اقتصادی آمریکا و گمانه زنی های مربوط به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در نشست دسامبر تاثیر زیادی بر افت قیمت طلا داشته است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها