کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ارتشا و اختلاس اتهام تعدادی از کارکنان شهرداری بناب


کد خبر : ۳۱۱۷۸چهارشنبه، ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴:۰۹۵۳۲ بازدید

دادستان عمومی و انقلاب تبریز از دستگیری 18 نفر از جمله شهردار و تعدادی از کارکنان شهرداری بناب به اتهام ارتشا و اختلاس خبر داد و ...

دادستان عمومی و انقلاب تبریز از دستگیری 18 نفر از جمله شهردار و تعدادی از کارکنان شهرداری بناب به اتهام ارتشا و اختلاس خبر داد و گفت: پرونده قضایی برای این افراد تشکیل شده و روند تحقیقات ادامه دارد.

موسی خلیل اللهی دادستان تبریز از دستگیری 18 نفر از جمله شهردار و تعدادی از کارکنان شهرداری بناب  به اتهام ارتشا و اختلاس خبر داد و گفت: پرونده قضایی برای این افراد تشکیل شده و روند تحقیقات ادامه دارد.

وی افزود: بررسی ها و تحقیقات انجام شده حکایت از این دارد که 18 نفر دراین پرونده مرتکب جرم شده اند که از این تعداد سه نفر پیمانکار،یک نفر عضو شورای شهر بناب و بقیه از کارکنان شهرداری از جمله شهردار این شهر هستند که اتهام همه آنان ارتشا است.

خلیل الهی با اعلام این که اتهام یک نفر از متهمان این پرونده اختلاس است گفت: پرونده  تشکیل شده به شعبه چهار بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب تبریز محول شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی ادامه داد: از تعداد افراد دستگیر شده 13 نفر با صدور قرار تامین کیفری دربازداشت بوده و روند تحقیقات پرونده ادامه دارد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها