کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پژو 207 را تحویل مشتریان داده‌ایم / ریزش قیمت در بازار


کد خبر : ۳۱۱۴۲چهارشنبه، ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸:۴۷۱۵۷۲۴ بازدید

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو در خصوص عدم تولید پژو 207 تا آبان ماه، اعلام کرد; تولید پژو 207 در شرکت ایران خودرو از ...

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو در خصوص عدم تولید پژو 207 تا آبان ماه، اعلام کرد; تولید پژو 207 در شرکت ایران خودرو از مهر ماه سال جاری آغاز شده است و تا کنون بیش از 500 دستگاه از این خودرو تحویل مشتریان شده است.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از صنعت‌نویس، مصطفی خان کرمی همچنین دلیل تاخیر در تحویل این خودرو را حصول اطمینان از کیفیت نهائی آن عنوان کرد و این موضوع بعنوان اولویت اصلی در عرضه خودروهای جدید در دستور کار شرکت ایران خودرو قرار گرفته است.

وی همچنین از ارسال متناوب دعوتنامه های این محصول خبر داد و ضمن عرض پوزش از تاخیر بوجود آمده گفت با توجه به ادامه دار بودن روند تولید 207 ، مشتریان می توانند خودروهای خود را به سرعت تحویل گرفته و بدین ترتیب تا پایان آذر ماه 95 کلیه تعهدات سررسید شده این خودرو به مشتریان محترم تحویل خواهد شد.

با عرضه مداوم پژو 207 در روزهای گذشته به مشتریان و اشباع شدن بازار از این محصول، قیمت اعلام شده از سوی فروشندگان از 51 میلیون تومان در هفته گذشته، امروز به حدود 47 میلیون تومان رسیده و پیش بینی میشود این قیمت تا 44 میلیون تومان نیز امکان ریزش دارد.
.
پژو 207 جدید دنده ای
پژو 207 جدید دنده ای
پژو 207 جدید دنده ای



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها