کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قالیباف: پیغام دادند وارد انتخابات نشو


کد خبر : ۳۱۱۳۲چهارشنبه، ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۵:۱۸۹۱۱ بازدید

شهردار تهران در واکنش به تخریب‌های مطرح شده در ماه‌های اخیر علیه خود و شهرداری تهران، گفت: برای من پیغام فرستادند که اعلام کن وارد انتخابات ...

شهردار تهران در واکنش به تخریب‌های مطرح شده در ماه‌های اخیر علیه خود و شهرداری تهران، گفت: برای من پیغام فرستادند که اعلام کن وارد انتخابات نمی‌شوی تا تخریب نکنیم، گفتم من هیچوقت وارد این زدوبندها نشدم و نمی‌شوم، به آنها گفتم هر چه قدر بیشتر مرا تخریب کنید، محکم‌تر ایستاده‌ام.

قالیباف افزود: سؤال من از دوستان این است، چطور روزی که پل صدر افتتاح می‌شد از افتخارات بود و آقایان با آن عکس یادگاری می‌گرفتند، اما آلان ۴ برگ مطالعه ندارد؟! چطور همه نهادهای نظارتی بارها و بارها شهرداری تهران را برترین دستگاه شفاف اعلام کردند ولی الآن شهرداری فاسد شده است ؟! چطور هر مهمان خارجی را به همین پروژه‌ها می‌برند و به آن افتخار می‌کنند، اما این روزها در رسانه‌هایشان شب و روز علیه آنها می‌نویسند؟!

به گزارش تسنیم، شهردار تهران تصریح کرد: به این آقایان باید گفت که ای کاش آنقدر انصاف داشتید که آنچه را که در جلسات خصوصی می‌گویید، علنی هم می‌گفتید؛ ای کاش آنقدر انصاف داشتید که به اندازه توریست‌های خارجی واقعیت‌های امروز تهران را می‌گفتید. ای کاش آنقدر انصاف داشتید که بی عملی و سوء‌مدیریت خودتان در شهر تهران را به کس دیگری نسبت نمی‌دادید.

قالیباف افزود:‌ خیلی از کسانی که منتقد هر روز شهرداری هستند در چند ماه پیش از حامیان عملکرد شهرداری بودند.ای کاش آنقدر جرأت داشتند که دلیل این تغییر نظر را مِی‌گفتند.

وی خاطرنشان کرد: اما من امروز این خبر را به شما عرض می‌کنم که همین افراد نفر فرستادند و به من پیغام دادند که اگر شما در انتخابات وارد نشوی از تو حمایت می‌کنیم، مشکل من همین روندها و معاملات سیاسی و زدو بندهاست، بنده هم به آنها گفتم که هر چه قدر بیشتر تخریب کنید، من محکم‌تر ایستاده‌ام.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها