کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رونمایی از نسخه جدید ام جی GS


کد خبر : ۳۱۱۲۱پنجشنبه، ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳:۴۷۴۷۵۶ بازدید

هنوز چند وقتی از دیده شدن مدل ZS از محصولات کمپانی MG نگذشته است؛ که ما اکنون تصاویری از نسخه فیس‌لیفت شده مدل GS را ...

هنوز چند وقتی از دیده شدن مدل ZS از محصولات کمپانی MG نگذشته است؛ که ما اکنون تصاویری از نسخه فیس‌لیفت شده مدل GS را می‌بینیم! فیس‌لیفت نسخه جدید GS شامل تغییر در جلو پنجره‌ای، چراغ‌های عقب و افزودن ضربه گیرهای جدید می‌شود.

مدل کنونی GS در ماه مارس سال ۲۰۱۵ میلادی عرضه شد. هم اکنون قیمت این خودرو از ۱۰۹۷۰۰ یوان شروع شده و به ۱۷۹۷۰۰ یوان می‌رسد. GS با دو پیشرانه عرضه می‌شود که شامل موتورهایی ۱.۵ و ۲ لیتری توربو با ۱۷۰ و ۲۲۰ اسب بخار قدرت هستند.

نسخه جدید ام جی GS

شاید دلیل ساخت نسخه‌ای فیس‌لیفت شده از مدل GS؛ عدم موفقیت آن نسبت به مدل RX5 از برند  Roewe باشد. موفقیت مدل RX5 باعث شده است که بسیاری انتظار داشته باشند که کمپانی MG برای ساخت و تولید نسل بعدی GS از پلتفرمی کاملا مشابه با RX5 استفاده کند. البته هم اکنون هم شباهت‌هایی میان پلتفرم GS و RX5 وجود دارد؛ اما RX5 با استقبال بیشتری نسبت به GS روبرو شده و بیش از ۲۰ هزار دستگاه از آن فروخته شده است؛ این در حالیست که تنها ۳۶۶۰ دستگاه از مدل GS به فروش رفته و مردم استقبال خوبی از آن نکرده‌اند. علاوه بر این؛ کنسول پیشرفته RX5 هم باید عامل اقبال بیشتر آن نسبت به GS دانست.
 

نسخه جدید ام جی GS

بنابر این انتظار می‌رود که کمپانی سایک به عنوان مالک برند MG و Roewe ؛مدل GS را همانند RX5 تولید کند. داخل مدل فیس‌لیفت شده GS تغییراتی داشته و دکمه‌ها و فرمان جدید را می‌توان در فضای داخلی GS دید؛ اما خبری از صفحه نمایش جدید و کنسولی مشابه با RX5 نیست.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها