کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برخورد وحشتناک 3 خودرو در جنوب تهران + تصاویر


کد خبر : ۳۱۰۹۰سه شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵:۰۶۴۷۱۳ بازدید

برخورد شدید سه دستگاه خودرو در بزرگراه آزادگان، نیروهای آتش نشانی را به محل حادثه کشاند.

طی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت آتش نشانان ایستگاه 87 به همراه گروه امداد و نجات 5 را ساعت 23:10 شب گذشته به بزرگراه آزادگان(مسیر شرق به غرب)، حوالی بزرگراه ساوه رهسپار کرد.

به گفته محمد حسین قربانی افسر آماده منطقه چهار عملیات آتش نشانی تهران، در محل حادثه یک دستگاه خودرو کامیون، یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 و یک دستگاه خودرو سواری پراید به شدت با یکدیگر برخورد کرده و متوقف شده بودند.

وی افزود: شدت این برخورد به حدی بود که خودرو سواری پراید کاملاً به زیر خودرو کامیون رفته و خودرو کامیون به شدت با گاردریل وسط بزرگراه برخورد کرده و خودرو سواری پژو 206 در حاشیه بزرگراه متوقف شده بود و پنج نفر سرنشین خودرو سواری پراید شامل؛ دو نفر زن و سه نفر مرد به طرز معجزه آسایی با آسیب دیدگی جزئی از خودرو خارج شده بودند.

این افسر آماده در ادامه گفت: نیروهای آتش نشانی پس از قرار دادن علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و قطع جریان برق خودروها، سرنشینان خودرو سواری را برای انجام معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس دادند و با استفاده از تجهیزات ویژه گاردریل های وسط بزرگراه که در لابه لای بدنه خودرو کامیون گیر کرده بود را بریدند.
قربانی اضافه کرد: آتش نشانان در حین عملیات امدادرسانی متوجه پیکر بی جان یک خانم حدوداً 50 ساله در 100 متری محل حادثه شدند که بنا به اظهار رانندگان سه دستگاه خودرو در محل حادثه، هیچ یک از این خودروها با این فرد برخورد نکرده بودند.

گفتنی است؛ نیروهای آتش نشانی پس از ایمن سازی، انتقال خودروها با کمک جرثقیل به حاشیه امن بزرگراه و تحویل محل حادثه به عوامل پلیس راهور و نیروی انتظامی برای بررسی علت، به مأموریت خود پایان دادند.

برخورد وحشتناک 3 خودرو در جنوب تهران

برخورد وحشتناک 3 خودرو در جنوب تهران

برخورد وحشتناک 3 خودرو در جنوب تهران

برخورد وحشتناک 3 خودرو در جنوب تهران



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها