کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان دختر در دانشگاه علامه طباطبایی


کد خبر : ۳۱۰۲۱یکشنبه، ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱:۳۱۱۴۱۲ بازدید

جمع زیادی از دانشجویان دختر خوابگاهی دانشگاه علامه طباطبایی در اعتراض به قوانین تبعیض آمیز محدودیت در ساعت ورود و خروج در ...

جمع زیادی از دانشجویان دختر خوابگاهی دانشگاه علامه طباطبایی در اعتراض به قوانین تبعیض آمیز محدودیت در ساعت ورود و خروج در خوابگاه فرهمند این دانشگاه تجمع کردند.

دانشجویان دختر خوابگاهی دانشگاه علامه شب گذشته در محوطه خوابگاه فرهمند در اعتراض به مسائلی چون محدودیت ساعت ورود و خروج تجمع کردند.

این محدودیت برای دختران از ساعت ۶ صبح تا ۹ شب است که در صورت تاخیر یا نیامدن دانشجو با خانواده‌ها تماس می گیرند و با لحنی نامناسب آنها را نگران می‌کنند؛ این در حالی است که محدودیت برای پسران تا ساعت ۱۱ شب است ولی در صورت تاخیر یا نیامدن، مشکلی برایشان ایجاد نمی‌شود.

این تجمع که با حضور تعداد زیادی از دختران خوابگاهی برگزار شد، در اعتراض به قوانین تبعیض‌آمیزی بود که بین خوابگاه دختران و پسران در حال اجرا است و با وجود اعتراض‌های فراوان، مسئولین پاسخگو نبوده‌اند. علاوه بر این رفتارهای توهین‌آمیز مسئولین خوابگاه محل اعتراض بسیاری از دانشجویان خوابگاه دختران شده است، تا جایی که بسیاری از دختران خوابگاهی به خاطر مشکلات فراوان و رفتارهایی قیم‌مآبانه از این دست مجبور به ترک خوابگاه شده‌اند.

در ادامه این تجمع، دانشجویان که در حال خواندن بیانیه‌ای برای اعتراض به این وضعیت بودند با برخورد قهری و نامناسب سرپرست خوابگاه مواجه شدند؛ به طوری که بیانیه از دست دانشجویان کشیده و پاره شد. علاوه بر این دانشجویان با شعارهایی چون «ما اعتراض داریم»، «مشکل ما صنفیه»، «ما هیچ جا نمی ریم، همین جا هستیم» به این وضعیت اعتراض کردند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها