کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

روش محاسبه کارکرد تلفن ثابت تغییر کرد


کد خبر : ۳۰۹۸۴شنبه، ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷:۴۱۴۹۲۶ بازدید

با تصمیم جدید وزارت ارتباطات از این پس کارکرد مشترکین برای مکالمات تلفن ثابت به ثابت بین استانی و ثابت به تلفن همراه بر اساس ...

با تصمیم جدید وزارت ارتباطات از این پس کارکرد مشترکین برای مکالمات تلفن ثابت به ثابت بین استانی و ثابت به تلفن همراه بر اساس زمان‌‌های نیم دقیقه‌‌ای و کارکرد مکالمات تلفن ثابت داخل استانی بر اساس دقیقه محاسبه می‌‌شود.

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره 246 مورخ 23/08/1395 درخواست اصلاح مصوبه شماره 6 جلسه شماره 237 مورخ 22/03/1395 در خصوص مبنای محاسبه تعرفه تلفن ثابت را بررسی کرد و بندهای 4 و 5 مصوبه مذکور به شرح زیر اصلاح و تصویب شد.

به این ترتیب طبق بند 4 این مصوبه، محاسبه کارکرد مشترکین برای مکالمات تلفن ثابت داخل استانی بر اساس دقیقه انجام و محاسبه خواهد شد.

قبلا مقرر شده بود: محاسبه کارکرد مشترکین برای تمامی مکالمات تلفن ثابت داخل استانی بر اساس دقیقه انجام و برای کسری از دقیقه به بالا گرد و معادل یک دقیقه محسوب خواهد شد.

همچنین با تصمیم جدید و طبق بند 5 مصوبه نیز محاسبه کارکرد مشترکین برای مکالمات تلفن ثابت به ثابت بین استانی و ثابت به تلفن همراه بر اساس زمان­‌های نیم دقیقه‌ای محاسبه می‌­شود.

قبلا مقرر شده بود: محاسبه کارکرد مشترکین برای تمامی مکالمات تلفن ثابت به ثابت بین استانی و ثابت به تلفن همراه بر اساس ثانیه انجام و برای کارکردهای زیر 30 ثانیه به بالا به نیم دقیقه (30 ثانیه) گرد و محاسبه می­شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها