کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نسل جدید هیوندای آزرا در مدل 2017 / تصاویر + فیلم


کد خبر : ۳۰۸۱۹جمعه، ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳:۴۷۳۲۰۱۹ بازدید

نسل جدید آزرا که نسل ششم آن محسوب می‌شود از طراحی جسورانه و مدرنی برخوردار است درحالی‌که همچنان سنت‌های خود را حفظ نموده ...
نسل جدید هیوندای آزرا در مدل 2017 / تصاویر + فیلمنسل جدید هیوندای آزرا در مدل 2017 / تصاویر + فیلم

نسل جدید آزرا که نسل ششم آن محسوب می‌شود از طراحی جسورانه و مدرنی برخوردار است درحالی‌که همچنان سنت‌های خود را حفظ نموده است. کره‌ای‌ها میگویند نسل جدید آزرا پیشتاز عصر جدید طراحی برای هیوندای است. البته شباهت فراوان آزرای جدید با محصولات برند لوکس جنسیس کاملاً مشهود است. شباهت آزرای جدید با جنسیس تا حدی است که برخی حدس می‌زنند که ممکن است هیوندای نسل جدید آزرا را بجای جایگزین کردن با نسل فعلی، به‌عنوان مدلی مجزا تحت برند جنسیس در ایالات‌متحده عرضه کند. در این صورت آزرا همانند لکسوس ES، سدانی دیفرانسیل جلو در سبد محصولات جنسیس خواهد بود.

کابین هیوندای آزرا جدید

آزرای جدید نه‌تنها در بیرون زیباتر و لوکس‌تر از قبل شده بلکه در داخل هم لوکس‌تر شده است به‌گونه‌ای که در تصویر منتشر شده از داخل آن، داشبورد، رودری‌ها و صندلی‌ها همگی با چرم پوشیده شده‌اند. هیوندای دراین‌باره گفته است که فناوری‌های جدید در آزرا سطح بالایی هنر طراحی داخلی را نشان می‌دهد که تجربه‌ای مدرن از یک هیوندای پریمیوم ارائه می‌کند.

hyundai grandeur 2017

hyundai grandeur 2017

hyundai grandeur 2017

hyundai grandeur 2017
 

فعلا اطلاعات کاملا دقیقی در مورد ساختار نیرومحرکه، موتورها یا گیربکس این خودرو در دسترس نداریم. ولی به گفته منابع آگاه، آزرای جدید در سراسر دنیا با 4 گزینه موتور عرضه شود.

این موتورها شامل 2.4 لیتری Theta چهار سیلندر با قدرت 186 اسب بخار و گشتاور 228 نیوتون متر، 2.4 لیتری Theta چهار سیلندر با قدرت 179 اسب بخار و گشتاور 222 نیوتون متر، 3.0 لیتری Lambda V6 با قدرت 257 اسب بخار و گشتاور 284 نیوتون متر و 3.3 لیتری Lambda V6 با قدرت 272 اسب بخار و گشتاور 337 نیوتون متر است.

این خودرو با نیسان ماکسیما، تویوتا Avalon، شورلت ایمپالا، کیا کادنزا و کریسلر 300 رقابت می کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها