کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سرمایه گذاری هلدینگ مالی صندوق بازنشستگی


کد خبر : ۳۰۸۰۰دوشنبه، ۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶:۱۲۹۰۹ بازدید

بلوک 12.25 درصدی بیمه ملت به بازنشستگان صندوق بازنشستگی رسید/ جزییات تخصیص سهام ...

معاون سرمایه گذاری هلدینگ مالی صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد: روز گذشته،بلوک 349 میلیون سهمی معادل 12.25درصدی سهام شرکت بیمه ملت در بورس عرضه شد که بدون رقابت برای اختصاص به بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری خریداری شد.

سید فرهنگ حسینی با بیان این مطلب افزود: این سهام از طریق کد واسط برای بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری خریداری شده است و هلدینگ مالی صندوق بازنشستگی کشوری براساس توافق صورت گرفته با کانون بازنشستگان متولی انجام این معامله برای بازنشستگان و تخصیص سهام به بازنشستگانی است که مایل به خرید سهام باشند.

وی خاطرنشان کرد: سهام به صورت مستقیم به بازنشستگان متقاضی منتقل می‌شود و سود نقدی سالیانه این سهام تخصیص یافته به بازنشستگان نیز به طور مستقیم به خود بازنشستگان پرداخت خواهد شد.

حسینی در پاسخ به نحوه درخواست بازنشستگان برای خرید سهام نیز اظهار داشت: به زودی اطلاعات از طریق سامانه رسمی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام می‌شود و بازنشستگان می توانند با تکمیل فرم درخواست در این طرح مشارکت کنند.

وی در خصوص قیمت تخصیص یافته و نحوه پرداخت آن نیز اظهار داشت: قیمت براساس قیمت سهام خریداری شده و پرداخت مبلغ سهام نیز به صورت اقساط قرض الحسنه بلندمدت است که جزئیات آن به زودی اعلام می گردد.

معاون سرمایه گذاری این هلدینگ در خصوص هدف این معامله نیز اظهار داشت که این معامله براساس سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری صورت گرفته است و براین اساس کوشیده شده تا براساس بند یک این سیاست ها ، مشارکت آحاد بازنشستگان در فعالیت های اقتصادی از جمله صنعت بیمه به حداکثر رسانده شود و با همکاری جمعی ، امکان ارتقاء درآمد بیشتر بازنشستگان که خریدار این سهام هستند ، فراهم گردد.

علاوه براین ، مشارکت آحاد بازنشستگان در این سهام می تواند به گسترش فعالیت های این شرکت بیمه از طریق ارائه خدمات به صدها هزار نفر سهامدار جدید که مشتریان بالفغل صنعت بیمه نیز می باشند ، فراهم شود. از سوی دیگر ، حضور گسترده سهامداران حقیقی می تواند به پاسخگوئی و شفاف سازی اقتصاد که در اقتصاد مقاومتی به آن تاکید ویژه شده است ، منجر گردد.

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها