کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اجبار تولیدکنندگان تلفن هوشمند به نصب Driver Mode


کد خبر : ۳۰۷۳۲شنبه، ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱:۱۴۲۷۹۹ بازدید

براساس قوانین جدید در آمریکا همه تولید کنندگان تلفن های هوشمند برای حضور در بازار این کشور موظف خواهند بود از حالت ...

براساس قوانین جدید در آمریکا همه تولید کنندگان تلفن های هوشمند برای حضور در بازار این کشور موظف خواهند بود از حالت driver mode (مسدودسازی اپلیکیشن هادر هنگام رانندگی) بهره بگیرند.

به تازگی اداره ملی امنیت ترافیک بزرگراه های آمریکا اعلام کرده که شمار تلفات ناشی از تصادفات در بزرگراه های این کشور در نیمه نخست سال ۲۰۱۶ به ۱۷، ۷۷۵ رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰/۴ درصد افزایش پیدا کرده است. سال گذشته نیز بیشترین میزان مرگ و میر در تصادفات جاده ای در ۵۰ سال گذشته ثبت شد. 

براساس گزارش ها، میزان قابل توجهی از تصادفات رانندگی در آمریکا به دلیل استفاده از تلفن همراه موقع رانندگی است. به تازگی سازنده بازی Pokemon Go نسخه جدیدی از این بازی ارائه کرده که اجرای آن زمانی که سرعت خودرو بیش از ۱۶ کیلومتر در ساعت باشد، متوقف می شود، زیرا طبق گزارش‌ها، دلیل اصلی چندین تصادف مشغول بودن راننده به این بازی در حین رانندگی بوده است. 

همچنین در اسنپ چت یک فیلتر سرعت به کار گرفته شده است که وقتی کاربر در حال رانندگی از این اپلیکیشن استفاده می کند، تصویر کیلومترشمار خودرو به او نشان داده می شود تا کاربر از سرعت خودرو مطلع شود.

اما گویا این تدابیر از تصادفات رانندگی کم نکرده است و مسئولان آمریکا قصد دارند تصمیمات سخت گیرانه تری برای برطرف کردن این معضل اعمال کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها