کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برخورد مرگبار خودرو پراید با گاردریل آزادراه


کد خبر : ۳۰۷۳۱شنبه، ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱:۱۲۱۰۲۰ بازدید

برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری با گاردریل کنار آزادراه تهران-قم، دو کشته و سه زخمی بر جای گذاشت.

برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری با گاردریل کنار آزادراه تهران-قم، دو کشته و سه زخمی بر جای گذاشت.

به دنبال رخداد این حادثه و تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت نیروهای عملیاتی ایستگاه 50 و گروه امداد و نجات 17 را ساعت 11:40 امروز به آزادراه تهران-قم(مسیر جنوب به شمال)، نرسیده به عوارضی(کیلومتر 11) رهسپار کرد.

محسن صمدی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این خصوص گفت: یک دستگاه خودرو سواری پراید با پنج نفر سرنشین در حال حرکت بود که ناگهان از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخورد با گاردریل و بلوک های کنار آزادراه در حاشیه آزادراه متوقف شده بود.

وی در ادامه گفت: سه نفر از سرنشینان شامل؛ دو نفر مرد و یک نفر زن قبل از رسیدن نیروهای عملیاتی با کمک رانندگان خودروهای عبوری از خودرو خارج شده بودند و دو نفر زن دیگر در داخل خودرو محبوس بودند.

این فرمانده آتش نشانی افزود: نیروهای عملیاتی بی درنگ پس از نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و قطع جریان برق خودرو، با بکارگیری تجهیزات هیدرولیکی قسمتی از بدنه خودرو سواری را بریدند و هر دو نفر زن گرفتار در اتاقک خودرو را از خودرو خارج کرده و به محل امن انتقال دادند.

صمدی اضافه کرد: آتش نشانان هر پنج نفر سرنشین خودرو سواری را تحویل امدادگران اورژانس دادند که متأسفانه پس از معاینات اولیه مشخص شد یک مرد 36 ساله و یک زن 26 ساله از سرنشینان این خودرو جان خود را از دست داده اند و سه نفر سرنشین دیگر با خودرو اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

گفتنی است؛ نیروهای آتش نشانی پس از تحویل محل حادثه به کارشناسان پلیس راهور برای بررسی علت، به مأموریت خود پایان دادند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها