کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

از بلک فرایدی تا دوشنبه اینترنتی و فراتر از آن


کد خبر : ۳۰۶۵۳پنجشنبه، ۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷:۴۹۶۴۷ بازدید

فروشگاه اینترنتی مدیسه در اقدامی شگفت‌آور شما را روی صندلی میخکوب خواهد کرد!

 فروشگاه اینترنتی مدیسه در اقدامی شگفت‌آور شما را روی صندلی میخکوب خواهد کرد!

از جمعه 5 آذرماه تا جمعه 12 آذرماه چنان پیشنهادات غیرقابل باوری به شما خواهیم داد که برای مدت مدیدی روی صندلی خود میخکوب شوید!

روز بعد از شکرگزاری روز مهمی‌است و  در آن فروشگاه‌ها از ساعات اولیه بامداد و گاهی حتی از نیمه‌شب، درهای خود را به روی خریداران می‌گشایند و کالاهای خود را با تخفیف‌های ویژه به فروش می‌گذارند. این روز جمعه که معمولا چهارمین جمعه ماه نوامبر است، «بلک فرایدی Black Friday» خوانده می‌شود.

خریدارانی که فرصت خرید حضوری ندارند، سه روز بعد در روزی که «دوشنبه اینترنتی Cyber Monday » خوانده می‌شود، توسط فروشگاه‌های اینترنتی سورپرایز می‌شوند. در روز دوشنبه اینترنتی فروشگاه‌های اینترنتی دنیا تخفیف‌هایی بیش از همیشه به خریداران خود ارائه می‌دهند.

فروشگاه اینترنتی مدیسه به بهانه این دو روز هیجان انگیز، به مدت یک هفته فستیوال بی‌نظیری برگزار خواهد کرد که مطمئنیم تا مدت‌ها آن را فراموش نخواهید کرد. در این فستیوال منتظر کدهای تخفیف با مبالغ باورنکردنی، قرعه‌کشی و مسابقه خرید با جوایز بی‌نظیر و خبرهای داغ دیگر بمانید.

***

سریع و خوش شانس

 

سریع‌ترین و خوش‌شانس‌ترین همراهان مدیسه این هفته جوایز بی‌نظیری دارند. اگر شما هم جزو همراهانی هستید که از دریافت کدهای تخفیف مدیسه لذت می‌برید، بدانید و آگاه باشید که هیجان‌انگیز‌ترین هفته سال در مدیسه در پیش است. از جمعه 5 آذرماه تا جمعه 12 آذرماه هر روز در کانال تلگرام مدیسه 300 کد تخفیف با مبالغ مختلف ارسال می‌شود که هر کدام ممکن است در یک لحظه توسط رقبای شما استفاده شود. اگر خوش‌شانس‌ترین و سریع‌ترین باشید، ممکن است کد تخفیف دویست‌هزارتومانی نصیب شما شود! ما هر 3 ساعت 60 کد تخفیف در اختیار شما قرار خواهیم‌داد و هرچه زودتر برای خرید اقدام‌کنید، شانس شما برای استفاده از کد بالا می‌رود. اما توجه داشته باشید که هر کد فقط برای یک نفر، یک خرید و یک مرتبه معتبر است، بنابراین یک لحظه غفلت مساوی بدشانسی است و کد مورد نظر شما به سرعت توسط رقبای شما استفاده‌خواهد شد. سبد خرید خود را آماده‌کنید و منتظر اعلام کدها بمانید. کدها که اعلام‌شد، لحظه‌ای درنگ نکنید!  

***

قهرمان نیم میلیون تومانی

 

مسابقه است، آن هم مسابقه خرید اینترنتی! قهرمان خرید روزانه مدیسه شوید و نیمی از پول خرید خود را پس بگیرید!

از 5 آذر تا 12 آذر در فستیوال «از بلک فرایدی تا دوشنبه اینترنتی و فراتر از آن» قهرمان هر روز شخصی خواهد بود که بالاترین مبلغ خرید را در آن روز از مدیسه داشته باشد. جایزه این قهرمان کد تخفیف با ارزش نیمی از وجه پرداختی خرید او تا سقف نیم میلیون تومان است.

نام قهرمان هر روز فستیوال در روز بعد اعلام خواهد شد و نیمی از مبلغ خرید او هشت روز بعد از اعلام قهرمانان به شکل کد تخفیف بازپرداخت خواهد‌شد. توجه‌کنید که در صورت مرجوع‌کردن کالا، ارقام دوباره محاسبه می‌شوند و قهرمان جدیدی انتخاب خواهد‌شد. خرید کنید تا قهرمان شوید!

***

این پنج نفر

 

این پنج نفر رایگان خرید می‌کنند!

 از 5 آذر تا 12 آذر در فستیوال «از بلک فرایدی تا دوشنبه اینترنتی و فراتر از آن» هر روز پنج نفر از خریدارانی که حداقل دویست هزار تومان از مدیسه خرید کرده‌اند، به قید قرعه انتخاب می‌شوند و کل مبلغ خریدشان را به صورت نقدی پس می‌گیرند. بالای دویست هزار تومان در روز خرید کنید تا یکی از این پنج نفر باشید.

 



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها