کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

2 زن در کابینه دونالد ترامپ


کد خبر : ۳۰۶۴۰پنجشنبه، ۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷:۰۵۶۷۷ بازدید

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آینده آمریکا دو زن را برای کابینه‌اش معرفی کرد. نیکی هالی به عنوان سفیر آمریکا در سازمان ملل و بتسی دِووس برای پست ...

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آینده آمریکا دو زن را برای کابینه‌اش معرفی کرد. نیکی هالی به عنوان سفیر آمریکا در سازمان ملل و بتسی دِووس برای پست وزارت آموزش و پرورش از سوی ترامپ معرفی شده‌اند. ظاهرا دونالد ترامپ متوجه شده که باید سخنان توهین‌آمیز و جنسیت‌زده‌ای را که در کمپین انتخاباتی‌اش درباره زنان بیان کرده بود، کنار بگذارد. برای عملی کردن این قدم، ترامپ در اولین اقدام دو زن را برای دو پست مهم در کابینه‌اش معرفی کرده است.

نیکی هالی

"نیکی هالی" ۴۴ ساله برای احراز پست نماینده دائم ایالات متحده آمریکا در سازمان ملل معرفی شده  است. او در حال حاضر فرماندار ایالت کارولینای جنوبی است. هالی رنگین‌پوست است و پدر و  مادرش اهل هندوستان هستند.

نیکی هالی در جریان مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری ابتدا طرفدار تد کروز رقیب جمهوری‌خواه ترامپ بود و پس از کنار رفتن او هم راضی نشد از ترامپ طرفداری کند. به همین دلیل انتصاب او به این سمت از سوی ترامپ، تعجب‌برانگیز بوده است.

دِووس نیز در جریان انتخابات ریاست جمهوری از ترامپ طرفداری نکرده و گفته بود او اصول جمهوری‌خواهان را نمایندگی نمی‌کند."بتسی دِووس" که از سوی ترامپ برای پست وزارت آموزش و پرورش معرفی شده، یک سرمایه‌دار و میلیادر ۵۸ ساله است. او رئیس حزب جمهوری‌خواه در ایالت میشیگان بوده و از سال‌ها پیش خواهان انجام اصلاحات در سیستم آموزشی بوده است. ترامپ از او با عنوان "زنی درخشان" و یک "کنشگرپرشور در امور آموزشی" نام برده است. 



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها