کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مسکن مهری‌ها: افزایش وام نمی‌خواهیم


کد خبر : ۳۰۶۳۶پنجشنبه، ۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷:۳۹۶۹۵ بازدید

در حالی معاون وزیر راه از ارائه درخواست افزایش وام مسکن مهر به دولت خبر داده که متقاضیان در واکنش به این برنامه اعلام کردند نیازی به ...

در حالی معاون وزیر راه از ارائه درخواست افزایش وام مسکن مهر به دولت خبر داده که متقاضیان در واکنش به این برنامه اعلام کردند نیازی به افزایش وام ندارند، آنها همچنین تأکید کردند که از دولت تدبیر و امید، ناامید شده‌اند.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از تسنیم، محسن نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی از ارائه درخواست افزایش وام مسکن مهر به دولت خبر داد و گفت: «در گزارش کمیسیون اصل نود آمده با توجه به درخواست وزارت راه و شهرسازی، پیشنهاد می‌کنیم عدد تسهیلات از 30 به 40 میلیون تومان افزایش یابد، این موضوع در حال بررسی کارشناسی است و از حیطه وزارت راه و شهرسازی خارج است. شورای اقتصاد و بانک مرکزی باید دراین‌باره نظر بدهند».

انتشار این خبر در خبرگزاری تسنیم واکنش متقاضیان مسکن مهر را به‌دنبال داشت. آنها با درج نظرات خود در ذیل خبر ضمن مخالفت با افزایش وام مسکن مهر به مسئولان و مدیران مربوطه یادآور شدند که پروژه‌های این طرح با پیشرفت 70 درصدی تحویل دولت یازدهم شد نه 30 درصد.

تعدادی از این نظرات عیناً در ذیل می‌آید؛

برادر: افزایش وام می‌خواهیم چیکار؟ شما اصل واریزی مردم و سود این چهار سال و تأخیر در تعهدات خودتان و اجاره‌های که ما دادیم و ... را لحاظ کنید تازه فکر کنم چیزی هم بدهکار می‌شوید. ما متقاضیان مسکن مهر هیچ‌گونه افزایش قیمت را قبول نداریم. دولت بی‌تدبیر و ناامید ما دیگه به شماها رأی نمی‌دهیم، بدبختمان کردید.

حیدری: مسکن مهر حق ماست بیخودی تقصیر دولت قبل نیندازید واز دروغ‌هایتان شرم کنید.

فرهادنیا: سلام و تشکر از رسانه مردمی. جناب نریمان فکر کنم شما از مشغله زیاد آلزایمر تهدیدتان می‌کند یادتان رفته که مسکن مهر با 70% پیشرفت تحویلتان شد نه 35% شما کم‌حافظه هستید نه مردم، بعد افزایش وام بهانه برای گرفتن پول اضافی است قبلاً همین بلا را سر مردم آوردید خاطرتان هست وام 20میلیونی شد 25 و بعد 30 و قراربود مردم پولی ندهند و از منابع فروش املاک و اراضی جبران شود فراموش کردید چه دروغ‌هایی به مردم گفتید و دریغ از ادامه کار، این‌قدر با مردم بازی نکنید و کیسه برای مردم ندوزید.

علی: سلام، در سال 91 جهت ثبت نام مسکن مهر پردیس اقدام کردم، خوشحال شدم که بالاخره خانواده 5نفری ما هم صاحب مسکن می‌شود حالا بعداز 5 سال به‌جای اینکه خسارت تأخیر بدهید 10 میلیون افزایش قیمت می‌دهید، ما تمامی متقاضیان مسکن مهر فاز 11 با هرگونه افزایش قیمت چه نقدی و چه وام مخالفیم.
 

ما قشر کم‌درآمد جامعه هستیم. پول زور نمی‌دهیم و اصلاً نداریم که بدهیم، هزینه تأسیسات زیربنایی و روبنایی به‌عهده دولت است نه مردم.

سعید: کوچکترین اعتمادی به دولت نمانده است، وقتی که مرتب عمران می‌گوید "ما حافظ منافع شماییم" ما چیزی جز خیانت ندیده‌ایم. کدام قدم مثبتی برای پیشرفت مساکن مردم گرفتار برداشته‌اند فقط آورده‌های مردم را غیر از پروژه مصرف کرده و حتی به پیمانکاران هم پرداخت نشده باید روشن شود میلیاردها پول امانی مردم به جیب چه‌کسانی رفته که بعد از سالها نه خانه‌ای حاضر است، پیمانکاران طلبکار و مردم آواره و هر بار افزایش قیمت.

محمد ف: واقعاً براتون متأسفم که فقط بلدید غر بزنید و هیچ کاری نکنید!! آخه برادر من تو که کار کردن بلد نیستی چرا تحویل می‌گیری؟ از مدیریت کردن فقط نق زدن و غر زدن را یاد گرفته‌اید، شماها اگر بلدید بروید جلوی بخور بخورهای عمران را بگیرید که بوی گندش همه جا رو برداشته... .

علی: سلام، به‌جای خسارتی که به ما زدید و ما را 4 سال دربه‌در کردید حرف از افزایش آورده متقاضیان می‌زنید، ما 29 بیشتر نداریم که بدهیم که اگر داشتیم تا حالا خانه‌دار شده بودیم و به مسکن نامهر نیازی نداشتیم.

احمد: چهار سال پیش با دلار 1200 پول ریختیم حسابتون اگر فرقون خریده بودیم الآن پولمان 3 برابر شده بود تا کی می‌خواهید با پول مردم جیبتان را پر کنید بس است به خدا فقط مانده برویم دزدی بیاریم بدهیم شما.

سلام، آخر یکی نیست به اینها بگوید مگر ما روی گنج نشسته‌ایم چه‌راحت از میلیون حرف می‌زنند. چه‌جوری هم افزایش وام هم آورده نقدی؟ ای خدا، خودت به دادمان برس. اینها خودشان را به نفهمی زده‌اند. نمی‌دانم چکار کنم. کاش ثبت نام نکرده بودم... .

خلیل سبحانی: آقای نریمان، قیمت‌ها را باید بر اساس یک مبنا حساب کنید، اگر قرار بر اساس این باشد بعضی از فازها مشاعات به حساب نیاید بقیه هم همین باید باشد یک بام و دو هوا که نمی‌شود.

سلمان: سلام. من یکی از مالکان مسکن مهر هستم، من فکر می‌کنم دنیا به آخر رسیده. هیچ چیزی سر جای خودش نیست. هیچ کسی پای قول و قرارهای خودش نیست. هر روز یک حرفی می‌زنند، مسئولین عزیز و زحمت‌کشهای مملکت فقط فکر جیب خود هستند، در غیر این صورت این مسکن 18ماهه باید تحویل داده می‌شد. ما افزایش قیمت را به هیچ عنوان قبول نداریم. کجایی گوش شنوا... .

کوروش: با سلام و تشکر از خبرگزاری تسنیم. سال 95 هم با وجود قول‌های جورواجور مسئولان رو به اتمام است و مردم بیخانمان چشم‌انتظار تحویل بدون هیچ‌گونه افزایش قیمت و حذف سود مشارکت و ملکی شدن واحدها.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها