کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جدول رده بندی کیفی تجاری سازهای تولید داخل


کد خبر : ۳۰۵۷چهارشنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۸:۰۷۳۴۴۶ بازدید

در بخش کامیونت، خودرو ایسوزو NPR محصول شرکت بهمن دیزل که ماه گذشته جایگاه دوم جدول رده بندی کیفی خودروها را به خود اختصاص داده بود در گزارش این ماه و در نبود خودرو ایسوزو P75NPR یکی دیگر از محصولات همین شرکت به صدر جدول صعود کرده است.
جدول رده بندی کیفی تجاری سازهای تولید داخلجدول رده بندی کیفی تجاری سازهای تولید داخل

 در بخش کامیون نیز خودرو ایسوزو NQR یکی دیگر از محصولات گروه بهمن دیزل در صدر جدول قرار گرفته است.بر اساس گزارش شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران، در بخش خودروهای تجاری مسافری در ماه جاری به مانند ماه قبل خودرویی تولید نگردیده است.

در بخش خودروهای تجاری باری شاهد كاهش 13.8 درصدی تولید در مقایسه با ماه قبل هستیم كه بیشترین تاثیر در ایجاد این روند مربوط به قطع تولید کشنده البرز، کامیون ایسوزو M75NPR و کامیونت ایسوزو P75NPR می باشد.با توجه به كاهش تولید خودروهای این رده، ارزشیابی این خودروها نیز به میزان 14.9 درصد كاهش یافت بطوریكه از 5 مدل خودروی ارزشیابی شده 4 مدل در سطح كیفی خیلی خوب و یك مدل هم در سطح کیفی خوب قرار گرفتند.
 

جدول رده بندی كیفی - گروه تجاری باری

60ldkguosuxrvz1pvip.png


عیوب فنی و عملكردی خودروهای تجاری باری:

در بخش عیوب فنی و عملكردی، کامیونت ایسوزو NPR و کامیونت الوند بیشترین نمرات منفی را كسب نمودند، همچنین میانگین نمره منفی این بخش نسبت به ماه قبل روند رو به رشد 33.3 درصدی را تجربه نمود که عمدتاً مربوط به کامیونت الوند می باشد. در بخش تزئینات و مونتاژی شاهد افت 7.7 درصدی هستیم که بیشترین تاثیر مربوط به روند رو به نزول کامیون ایسوزو NQR است. ضمنا کامیونت الوند بیشترین نمره منفی را در این بخش كسب نمود. در بخش بدنه کامیون بنز WH بیشترین نمره منفی را كسب کرد، همچنین در این بخش میانگین نمره منفی 21.0 درصد افزایش یافت. در بخش رنگ در ماه جاری کامیون بنز WH بیشترین نمره منفی را به خود اختصاص داد، همچنین شاهد بهبود 1.5 درصدی میانگین نمره منفی نسبت به ماه قبل هستیم که بیشترین تاثیر مربوط به کاهش نمره رنگ كامیونت الوند است. در نهایت میانگین نمره منفی خودروهای گروه تجاری باری، روند نزولی 9.7 درصدی را نسبت به ماه قبل داشته است که عمدتا مربوط به قطع تولید خودروهای با کیفیتی همچون کامیونت ایسوزو NPR75P و کامیون ایسوزو NPR75M می باشد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها