کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پنجم دی‌ماه، برندهای پیشتاز ایران معرفی می‌شوند


کد خبر : ۳۰۵۶۰سه شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳:۴۷۱۰۴۷ بازدید

برندهای پیشتاز ایران 5 دی ماه در دوازدهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت معرفی می‌شوند.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از دبیرخانه دوازدهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت، این جشنواره در راستای توسعه نام و نشان های ملی کشور، برندهای پیشتاز بازار ایران در سال جاری انتخاب و معرفی می‌شوند.

مراسم سالانه صنعت کشور با رویکرد معرفی برندهای پیشتاز بازار ایران، واحدهای صنعتی برتر، شرکت های فعال در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و برندهای نوظهور در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار خواهد شد.

همچنین 10 برند پیشتاز بازار ایران برای کسب عنوان قهرمانِ قهرمانان صنعت سال 95 ایران در بخش ویژه این جشنواره به رقابت خواهند پرداخت.

احترام به صنعتگران و ثروت آفرینان کشور، تلاش برای توسعه فرهنگ برند سازی، ایجاد بستر مناسب برای توسعه فرهنگ ساخت داخلی و صادرات کالاها با برند ایرانی، افزایش سهم و نقش بخش خصوصی در فعالیت های بخش صنعت، معدن و تجارت و افزایش ظرفیت های رقابت پذیری صنعت کشور از جمله اهداف دوازدهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران اعلام شده است.

با توجه به جایگاه برند و برندسازی در تحقق ظرفیت های بالقوه کشور و حضور تولیدات ملی در بازارهای داخلی و بین المللی و ضرورت ارتقای فرهنگ برندسازی در میان بنگاه های صنعتی و اقتصادی کشور، جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران در دوازدهمین دوره خود به منظور برطرف کردن این خلاء، اقدام به انتخاب برندهای پیشتاز بازار ایران کرده است.
مدل انتخاب برندهای پیشتاز بازار ایران بر مبنای شرایط صنعتی و اقتصادی و همچنین مقتضیات کشور و مبتنی بر رویکردهای درون زایی و برون گرایی اقتصاد مقاومتی است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها