کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تداوم اجرای طرح ترافیک در محدوده زوج و فرد تا ساعت 19


کد خبر : ۳۰۵۳۱سه شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹:۳۲۲۲۴۵ بازدید

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که در روز سه‌شنبه نیز همچون روزهای گذشته طرح ترافیک در محدوده زوج و فرد ...

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که در روز سه‌شنبه نیز همچون روزهای گذشته طرح ترافیک در محدوده زوج و فرد تا ساعت 19 اجرا خواهد شد.

 سرهنگ مراد مرادی   در پاسخ به سوالات مخاطبان این خبرگزاری در خصوص نحوه اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در روز سه‌شنبه، اظهار کرد:  برابر مصوبه کمیته کاهش آلودگی هوای تهران در مواقع اضطرار ، در روز سه شنبه نیز طرح ترافیک در محدوده زوج و فرد تا ساعت 19 اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه این محدودیت از ساعت 6:30 صبح آغاز شده و تا ساعت 19 ادامه خواهد داشت، گفت: برابر روال چند روز گذشته در این ساعات تنها خودروهای دارای مجوز طرح ترافیک اجازه ورود به محدوده زوج و فرد را خواهند داشت و دیگر خودروها به دلیل ورود غیرمجاز به این محدوده توسط دوربین‌های ثبت تخلف و همچنین مأموران پلیس راهور جریمه خواهند شد.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به آغاز طرح ضربتی پلیس برای برخورد با پلاک های مخدوش اظهار کرد: ماموران پلیس راهور با استقرار در اطراف ورودی های محدوده زوج و فرد با خودروهای که نسبت به پوشاندن پلاک اقدام کرده باشند برخورد کرده و ضمن توقیف وسیله نقلیه، رانندگان به دادسرا ارجاع خواهند شد.

به گفته مرادی محدوده زوج و فرد از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه های نواب و چمران محدود می‌شود.

وی همچنین از آماده‌باش ماموران راهور در روزهای برفی خبر داد و از شهروندان خواست که در این ایام با احتیاط بیشتری رانندگی کرده و از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها