کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ملانیا ترامپ ساکن کاخ سفید نمی‌شود


کد خبر : ۳۰۴۷۰دوشنبه، ۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷:۰۶۸۷۲ بازدید

رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا اعلام کرد، همسر و پسر ۱۰ ساله‌‌اش همراه او به واشنگتن و محل اقامتش، کاخ سفید نمی‌روند.

رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا اعلام کرد، همسر و پسر ۱۰ ساله‌‌اش همراه او به واشنگتن و محل اقامتش، کاخ سفید نمی‌روند.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا، در پی انتشار گزارشی که می‌گوید همسر و پسر ۱۰ ساله‌‌اش همراه او به واشنگتن، پایتخت و محل سکونت رئیس‌جمهوری نمی‌روند، تائید کرده‌است که آن‌ها فعلا در نیویورک می‌مانند.

گزارش اولیه در مورد ماندن ملانیا و بارون در نیویورک را روزنامه «نیویورک‌پست» منتشر کرد؛ نیویورک شهری‌ست که رئیس‌جمهوری منتخب، پیش از شرکت در انتخابات، ساکن آن بود و صاحب برجی در آن است.

بارون، پسر ۱۰ ساله ترامپ از همسر سومش، ملانیا، در حال حاضر در این شهر به مدرسه می‌رود و ترامپ گفته آن‌ها بعدا به واشنگتن و به او خواهند پیوست: «خیلی زود. پس از آنکه او (بارون) مدرسه‌اش را تمام کرد».

البته رئیس‌جمهوری منتخب دقیقا مشخص نکرده، منظور سال تحصیلی فعلی‌ست یا مقطعی از دوره تحصیلی پیش از دانشگاه.

«جیسون میلر» سخنگوی گروه انتقالی ترامپ و دولت او گفته است «طبیعتا مسئله انتقال یک پسر ۱۰ ساله، وسط سال تحصیلی، مسئله حساسی‌ است».

روز جمعه گذشته، «بیل ده‌بلاسیو» شهردار نیویورک گفته بود برای مدت دست‌کم ۶۵ روز، تهمیدات امنیتی در برج ترامپ (محل سکونت خانواده ترامپ) و مناطق اطراف آن بالا خواهد بود.

«نیویورک‌دیلی‌نیوز» می‌گوید در حال حاضر شماری بالغ بر ۵۰ افسر پلیس در محل هستند و به طور ۲۴ ساعته بر وضعیت ترافیک و آمد و شد در منطقه نظارت می‌کنند.

ترامپ، هدایت دولت آمریکا از کاخ سفید در واشینگتن را، از دو ماه دیگر آغاز خواهد کرد.

از زمان جان آدامز، دومین رئیس‌جمهوری آمریکا، روسای دولت ساکن کاخ سفید می‌شوند. آغاز بنای این سازه به ۱۷۹۲ باز می‌گردد، و هشت سال بعد نیز ساخت آن به اتمام رسید.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها