کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

توضیح دادستان تهران درباره پشت پرده ورود یک مدل زن خارجی به ایران


کد خبر : ۳۰۲۹۷چهارشنبه، ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶:۲۹۱۲۵۵ بازدید

دادستان تهران با اشاره به اخبار منتشره در رسانه‌های عمومی دائر بر سفر برخی هنرپیشه‌ها و مدل‌های خارجی به کشور به منظور انجام عمل جراحی ...

دادستان تهران با اشاره به اخبار منتشره در رسانه‌های عمومی دائر بر سفر برخی هنرپیشه‌ها و مدل‌های خارجی به کشور به منظور انجام عمل جراحی، این اخبار را مبنای اقدامات دادستانی در بررسی موضوع و تشکیل پرونده ای در این خصوص اعلام کرد و اظهار داشت: اخیراً در برخی از سایت‌های خبری اعلام شد که یک زن مدل خارجی جهت انجام عمل جراحی وارد ایران شده که با پیگیری پلیس و دستور دادستانی فرد اقدام کننده دستگیر و در بازرسی از منزل متهم پنجاه بطری مشروبات الکلی کشف گردید.

وی با تاکید بر این که انجام عمل جراحی زیبایی در کشور جرم نیست، اما ورود فردی که حسب گزارش های واصله در حوزه مدلینگ و امور مبتذل فعال بوده جای بررسی دارد.
جعفری دولت آبادی تصریح کرد: در تحقیقات صورت گرفته از متهم مشخص شد که شرکت هایی وجود دارد که افرادی را که از خارج به کشور وارد می شوند را هدایت کرده و به این گونه مراکز معرفی می کنند.

به گزارش میزان،دادستان تهران هم چنین از محکومیت زنی که چند ماه پیش در اطراف برج میلاد برهنه شده بود، خبر داد و اظهار داشت: دادگاه این زن را از بابت تشویق به فساد و فحشا به حبس محکوم کرده است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها