کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت روغن‌موتور ثابت خواهد بود


کد خبر : ۳۰۲۷۴سه شنبه، ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸:۴۶۱۳۳۸ بازدید

یک مقام مسئول در سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در خصوص شایعه افزایش قیمت روغن‌موتور در بازار، گفت: برنامه‌ای برای افزایش قیمت ...

یک مقام مسئول در سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در خصوص شایعه افزایش قیمت روغن‌موتور در بازار، گفت: برنامه‌ای برای افزایش قیمت روغن‌موتور نداریم.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از مهر، محمدحسین مولاخواه با اشاره به برگزاری نشستی با انجمن پالایشگاه‌های روغن‌سازی ایران و شرکت‌های مربوطه در خصوص بررسی قیمت پایه روغن موتور، گفت: علیرغم افزایش قیمت پایه فرآورده‌های نفتی از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران که کم و کیف آن تحت رسیدگی است، از نظر این سازمان دلیلی برای تغییر قیمت رسمی انواع محصولات روغن‌موتور برای مصرف‌کنندگان تا پایان سال وجود ندارد.

وی با بیان اینکه با توجه به بهره‌مندی واحدهای تولیدی در ۲۰ ماهه گذشته از نوسانات کاهشی مواد اولیه در تولید محصول نهایی به ویژه قیمت لوبکات، گفت: باتوجه به این موارد، نباید قیمت انواع محصولات روغن‌موتور اعم از دیزلی و بنزینی فعلا تغییری داشته باشد.

مولاخواه با تاکید بر رصد بازار از سوی این سازمان، افزود: روغن‌موتور در گروه دوم کالاهای اولویت‌دار قرار دارد به همین دلیل به طور مستمر، بازار این محصول رصد شده و وضعیت تامین، توزیع و قیمت آن در سطح بازار بررسی می‌شود که تاکنون هم مشکلی در رابطه با کمبود کالا در هیچ نقطه کشور گزارش نشده است.

مدیرکل نظارت بر کالاهای غیرفلزی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، ادامه داد: در صورت مشاهده تخلف امتناع از عرضه این محصولات به قصد گرانفروشی و اخلال در بازار و عدم رعایت سود مصوب عمده و خرده‌فروشی و نیز درج نشدن قیمت بر روی کالا، موضوع توسط بازرسان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها و اصناف در سراسر کشور قابل پیگرد قانونی است.

مولاخواه اظهار داشت: هموطنان می‌توانند هرگونه گزارش در خصوص عدم درج قیمت و گرانفروشی را از طریق سامانه دریافت شکایت این سازمان به شماره تماس ۱۲۴ اعلام کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها