کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شمارش معکوس برای حضور در بازار ایران


کد خبر : ۳۰۲۵دوشنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۳:۰۴۷۷۰۸ بازدید

در حالی که طی سالهای گذشته نام شرکت های مختلف به عنوان نمایندگی شرکت خودروسازی اوپل آلمان در ایران مطرح بوده، اما به نظر می رسد شرکت دیگری عنوان نماینده اصلی و واقعی اوپل در ایران را یدک می کشد.
شمارش معکوس برای حضور در بازار ایرانشمارش معکوس برای حضور در بازار ایران

 با توجه به اینکه به نظر می رسد محصولات شرکت خودروسازی اوپل آلمان در صورت ورود به بازار ایران از اقبال بالایی برخوردار خواهند شد، طی سالهای اخیر افراد و شرکت های مختلفی برای ورادات خودروهای این شرکت تلاش کرده اند.

برپایه این گزارش، با این حال به نظر می رسد تاکنون این خودروساز آلمانی تنها با یک شرکت ایرانی به تفاهم رسیده و برای حضور در بازار ایران اعلام آمادگی کرده که پیش بینی می شود ظرف چهل روز آینده این امر محقق شود. این موضوع نشان می دهد تمام شرکت های قبلی که مدعی نمایندگی اوپل در ایران بوده اند نتوانسته اند این هدف را محقق کنند.

همین گزارش حاکی است، در حال حاضر تنها گروه بازرگانی توان خودرو جی توانسته است مجوزهای لازم را از سازمان امور اقتصادی و کنترل صادرات آلمان «بافا» و دیگر نهادهای ذی ربط این کشور و شرکت خودروسازی اوپل اخذ و پروسه دریافت نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش این شرکت را طی کند.این گزارش می افزاید، گروه بازرگانی توان خودرو جی در حال حاضر بخشی از مجوزهای لازم را از نهادهای ذیصلاخ داخلی را نیز اخذ و در انتظار تاییده های نهایی به منظور باز کردن ثبت سفارش محصولات این کمپانی معتبر اروپایی در ایران است.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر گروه بازرگانی توان خودرو جی در تلاش است تا زمینه شکل گیری شبکه فروش و خدمات پس از فروش محصولات اوپل در ایران را فراهم کند.بنا بر این گزارش، بازار ایران با محصولات این خودروساز آلمانی چندان نا آشنا نیست و در دهه 90 میلادی نیز برخی از خودروهای این شرکت نظیر اوپل کورساٰ، آسترا، وکتورا و امگا وارد بازار ایران شده و هنوز هم تعدادی از آنها در خیابان های ایران تردد می کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها