کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت پیشنهادی آپارتمان‌های 5 سال ساخت به بالا در تهران


کد خبر : ۳۰۲۰۵دوشنبه، ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۳:۴۷۳۱۶۵ بازدید

بازار آپارتمان‌های مسکونی میان‌سال و کهنه‌ساز با قیمت‌های پیشنهادی پایین‌تر از متوسط هر منطقه در بازار مسکن داغ شده است.

بازار آپارتمان‌های مسکونی میان‌سال و کهنه‌ساز با قیمت‌های پیشنهادی پایین‌تر از متوسط هر منطقه در بازار مسکن داغ شده است.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از دنیای اقتصاد، در حالی که برابر گزارش بانک مرکزی سهم آپارتمان‌های نوساز تا پنج سال ساخت از معاملات بازار مسکن بیش از دیگر گروه‌ها بوده و 51.7 درصد از کل معاملات را به خود اختصاص داده است، نیم دیگر بازار در تسخیر املاک با عمر بیش از پنج سال قرار دارد. برابر آماری که گزارش تحولات بازار مسکن شهر تهران ارائه کرده است، سهم آپارتمان‌های نوساز از معاملات در مهرماه امسال نسبت به مهر سال گذشته حدود 4 درصد کاهش یافته است. به این ترتیب آپارتمان‌های میانسال و کهنه‌ساز بخش بیشتری از معاملات بازار مسکن را به خود اختصاص داده‌اند.

بررسی موتورهای جست‌‌وجوی معتبر ملکی نشان از حجم قابل توجه آپارتمان‌های میانسال و به ویژه کهنه‌ساز با عمر بیش از 12 سال دارد که برای فروش عرضه شده‌اند. این آپارتمان‌ها اغلب به‌دلیل عمر بالا قیمت مناسب‌تری نسبت به میانگین بهای آپارتمان در هر منطقه دارند؛ اما با توجه به فرسودگی بیشتر و هزینه‌های ضروری مرمت که علاوه بر قیمت خرید، به خریدار تحمیل می‌شود، با اقبال کمتری مواجه می‌شوند. نگاهی به فایل‌های عرضه شده در بازار این گزاره را تایید می‌کند که اغلب فایل‌های اصطلاحا «ارزنده» از نظر متقاضیان خرید که دارای ترکیب معقول و بهینه‌ای از عمر بنا، متراژ و قیمت هر مترمربع هستند در تابستان به فروش رفته و از این رو در ظاهر به نظر می‌رسد که حجم فایل‌های میانسال و کهنه‌ساز در بازار افزایش یافته است.

ygfg3fxyfu3ulgf9qly6.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها