کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

چه بازیکنانی بیشترین دستمزد را در جهان فوتبال می‌گیرند؟


کد خبر : ۳۰۲۰۳یکشنبه، ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷:۳۰۶۵۶ بازدید

تازه ترین تحقیقات آماری که همگام با آخرین قراردادهای ستارگان فوتبال با باشگاه هایشان است، ۱۰ ستاره جهان فوتبال که بیشترین دستمزد ...

تازه ترین تحقیقات آماری که همگام با آخرین قراردادهای ستارگان فوتبال با باشگاه هایشان است، ۱۰ ستاره جهان فوتبال که بیشترین دستمزد را دریافت می کنند را مشخص کرده است.

به گزارش سایت DailyMail، همان طور که انتظار می رفت، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بیشترین حقوق را از رئال مادرید و بارسلونا دریافت می کنند و در بالای جدول قرار گرفته اند. ستاره پرتغالی رئال مادرید که چند روز پیش قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد، از این پس – همانند لیونل مسی – ۳۶۵ هزار پوند در هفته دریافت خواهد کرد. پس از این دو ستاره که در دریافت حقوق نیز رقابت تنگاتنگی را با یکدیگر دارند، گرت بیل – دیگر ستاره رئال مادرید – با کسب ۳۵۰ هزار پوند در هفته، رتبه سوم را از آن خود کرده است. بیل نیز اخیراً قراردادش را با لوس بلانکوس تمدید کرده بود.نکته جالب در این بین اما حضور هالک – ستاره برزیلی سابق تیم های پورتو و زنیت سن پترزبورگ – در رتبه چهارم این فهرست است. هالکِ ۳۰ ساله که در ژوئن ۲۰۱۶ با انتقالی ۵۵/۸ میلیون یورویی به شانگهای SIPG چین ملحق شده بود، حقوق اعجاب آور ۳۲۰ هزار پوندی را از این باشگاه دریافت می کند تا بهترین حقوق را در لیگ متمول و عجیب چین داشته باشد. گراتزیانو پله و ازکوئیل لاوتزی، دیگر ستارگان لیگ چین هستند که در این فهرست ۱۰ نفره قرار دارند و حتی حقوقی بالاتر از نیمار، زلاتان ابراهیموویچ و وین رونی می گیرند.

از دیگر نکته های جالب این لیست می توان به پل پوگبا و زلاتان ابراهیموویچ – دو خرید تابستانی منچستریونایتد – اشاره کرد. پوگبای ۲۳ ساله که با انتقال ۸۹ میلیون پوندی اش به اولدترافورد، لقب گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال را از آن خود کرد، ۲۹۰ هزار پوند در هفته دریافت می کند تا بیشترین حقوق را در لیگ برتر انگلستان داشته باشد، لیگی که با اختلاف بیشترین حقوق را به بازیکنانش پرداخت می کند. پیش از این وین رونی با دریافت حقوق هفتگی ۲۶۰ هزار پوندی، بیشترین دستمزد را در این لیگ داشت. زلاتان ابراهیموویچِ ۳۵ ساله نیز که در این تابستان با قراردادی آزاد به شیاطین سرخ ملحق شد، ۲۵۰ هزار پوند در هفته دریافت می کند. این ۳ بازیکن در صدر لیست بازیکنان با بیشترین حقوق هفتگی در لیگ برتر قرار دارند و هر ۳ نیز در منچستریونایتد حضور دارند. نکته جالب درباره منچستریونایتد این است که میانگین حقوق سالانه این باشگاه در اولین سال لیگ برتر برابر با ۱۴۰ هزار پوند در سال بود واکنون در سال ۲۰۱۶ به ۵/۷۷ میلیون پوند – بیش از ۴۰ برابر رقم قبلی – رسیده است.

 

چه بازیکنانی بیشترین دستمزد را در جهان فوتبال می گیرند؟



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها