کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آیفون 7 پلاس اپل پس از افتادن و برخورد با زمین آتش گرفت


کد خبر : ۳۰۱۷۸یکشنبه، ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲:۱۰۳۳۷۴ بازدید

هنوز خاطره آتش گرفتن گلکسی‌های نوت از ذهن کاربران پاک نشده است، اما ظاهرا این داستان آتش گرفتن گوشی‌های همراه سرِ دراز دارد، در خبرها ...

انفجار آیفون ۷ پلاس

هنوز خاطره آتش گرفتن گلکسی‌های نوت از ذهن کاربران پاک نشده است، اما ظاهرا این داستان آتش گرفتن گوشی‌های همراه سرِ دراز دارد، در خبرها داشتیم که یک آیفون ۷ پلاس پس از برخورد به زمین در چین آتش گرفته است.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از فارنت، آتشی که به جان گلکسی‌های نوت ۷ افتاد خاموش شد. اما آتش حوادث ایجاد شده توسط گوشی‌های همراه هوشمند همچنان شعله‌ور است. باخبر شدیم در استان یونان (Yunnan)، واقع در جنوب چین یک گوشی همراه آیفون ۷ پلاس خبر ساز شده است، این‌گونه که گزارش شده، این آیفون پس از اینکه از دست کاربر رها شده و با زمین اصابت کرده ، باتری این گوشی بر اثر برخورد دچار حریق شده است.

انفجار آیفون ۷ پلاس

گزارش شده است که از آیفون ۷ پلاس پس از برخورد با زمین دود بلند شده و گوشی به لرزه افتاده، سپس هم گوشی آتش گرفته است، همان‌گونه که در تصویر هم مشاهده می‌کنید، صفحه‌نمایش این آیفون ۷ پلاس در اثر برخورد با زمین متلاشی شده و آتش گوشی را کاملا نابود کرده است.

در حال حاضر این چهارمین گوشی آیفون ۷ است که آتش گرفته می‌شود. یکی از این گوشی‌ها در حمل و نقل آتش گرفته بود، گوشی دیگر در دست کاربر و حین ضبط ویدئو آتش گرفته بود و گوشی آیفون ۷ بعدی که گزارش آتش‌سوزی آن‌را داریم در داخل خودرو آتش گرفته است.

با این حساب باید گفت درست است که این آمار با آمار آتش گرفتن گلکسی‌های نوت ۷ سامسونگ، قابل مقایسه نیست، اما باز هم از اپل انتظار می‌رود این مشکل را با سرعت و جدیت تمام پیگیری کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها