کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بورس در مدار رشد قرار گرفت


کد خبر : ۳۰۱۷دوشنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۲:۳۸۲۰۷۶ بازدید

بورس تهران که روز گذشته بیش‌ترین افت تاریخی را تجربه کرد و روز تلخی را برای سرمایه‌گذاران خود رقم زد؛ از دقایق ابتدایی معاملات امروز به مدار رشد، بازگشته است.

بورس تهران در حالی طی یک هفته گذشته بیش از 3500 واحد سقوط  کرد که از شب گذشته با آمدن اخباری امیدوارکننده از توافقات حاصل شده از نشست ایران با 5+1 در ژنو به مدار رشد بازگشته است.

افت تاریخی بورس در جریان معاملات روز گذشته در حالی به وقوع پیوست که بسیاری از مدیران با سابقه از عدم تجربه آن به این شکل در سایر روزهای بازار خبر دادند؛ به طوریکه حتی در مناقشات سوریه و اخبار منفی جنگ، بازار تا این حد ریزش را تجربه نکرده بود.

 توافق حاصل شده مبنی بر اجرای توافق ژنو، بسیاری از نمادهای بانکی، خودرویی، پتروشیمی و پالایشی را پر تقاضا کرده و با افزایش حداکثری قیمت نیز معامله می شوند.در جریان معاملات امروز، مدیریت پروژه‌های نیروگاهی، مخابرات، بانک پارسیان، بانک ملت، بانک تجارت، هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و ایران خودرو و سایپا بیش‌ترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل داشته اند.در فرابورس نیز شاخص کل با افزایش 21 واحدی به 843 واحد رسیده که بیش‌ترین تأثیر را نمادهای پتروشیمی، پالایشی و بانکی دارند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها