کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اعتراضات ضد ترامپ در آمریکا برای سومین شب متوالی - فیلم


کد خبر : ۳۰۱۴۹شنبه، ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳:۴۷۱۶۴۶ بازدید

اعتراضات در شهرهای مختلف آمریکا به انتخاب دونالد ترامپ بعنوان چهل و پنجمین رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا برای سومین شب متوالی ادامه یافت.

اعتراضات در شهرهای مختلف آمریکا به انتخاب دونالد ترامپ بعنوان چهل و پنجمین رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا برای سومین شب متوالی ادامه یافت.

بر اساس گزارش های رسیده پلیس در جریان اعتراضات جمعه شب در حوالی پل موریسون شهر پورتلند به پای یک مرد شلیک کرده است. پلیس این ناآرامی ها را بعنوان «شورش» تلقی کرده و گفته است که رفتار مجرمانه و خرابکارانه افزایش یافته است. پلیس برای متفرق کردن صدها معترض در پورتلند از گاز اشک آور استفاده کرد.

جمعه شب همچنین در خیابان های میامی صدها معترض به انتخاب دونالد ترامپ یکی از بزرگراههای بین ایالتی را مسدود کردند. معترضان پرچم ها و نشان هایی با این هدف حمل می کردند که نشان دهند انتخاب ترامپ به زنان، همجنسگرایان و مهاجران صدمه می زند.

در مترو نیویورک نیز متیو چاوز با ابتکاری مردم را تشویق به بیان افکارشان کرده است. او از مردم خواسته است که در ایستگاه مترو منهتن با چسباندن برگه های کوچک اندیشه ها و اعتراضاتشان را نسبت به انتخاب ترامپ بیان کنند.

یکی از شهروندان نیویورکی می گوید: «من کمی ناراحتم و ترسم از این است که چه اتفاقی دارد برای کشور ما می افتد.»

دیگری می گوید: «من خیلی ناراحتم، فکر می کنم بسیاری از نیویورکی ها هم همین حس را دارند. خیلی شوکه کننده است. اما باید در نظر گرفت که ما در یک حباب زندگی نمی کنیم و باید یا به شکلی با این موضوع کنار بیاییم.»

معترضان مخالف دونالد ترامپ در نیویورک با شعار «او رئیس جمهور من نیست» و « ما بهتر از این هستیم» جمعه شب اعتراضاتشان را ادامه دادند.

در خیابانهای دیگر شهرهای آمریکا از جمله سان فرانسیسکو، فیلادلفیا، آتلانتا و اورگان نیز معترضان مواضع بحث برانگیز دونالد ترامپ درباره مهاجران، مسلمانان و زنان به خیابان آمدند.

راهپیمایی های بیشتری برای امروز شنبه در لس آنجلس، لاس وگاس، شیکاگو و دیگر شهرها برنامه ریزی شده است و معترضان همچنین برای روز ۲۰ ژانویه روزی که تاجر نیویورکی جانشین باراک اوباما می شود، راهپیمایی اعتراضی برنامه ریزی کرده اند.
 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها