کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مرگ راننده وانت در حادثه رانندگی بزرگراه آزادگان/ تصاویر


کد خبر : ۳۰۱۰۲جمعه، ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴:۳۲۱۶۵۶ بازدید

برخورد شدید یک دستگاه خودرو وانت با یک دستگاه تریلی، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

به دنبال تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 59 با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران حدود ساعت 6 صبح امروز، خود را به بزرگراه آزادگان، حوالی بلوار الغدیر رساندند.

حجت قاسمی افسر آماده منطقه چهار عملیات سازمان آتش نشانی تهران در خصوص این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو وانت پیکان در حال حرکت در مسیر تندرو شمال به جنوب بزرگراه بود که ناگهان از مسیر خود منحرف شده و با یک دستگاه تریلی برخورد کرد وواژگون شد.

وی در ادامه افزود: بنا بر اظهار شاهدان، راننده 30 ساله خودرو وانت پس از خارج شدن از خودرو، در حال حرکت به سمت حاشیه بزرگراه بود که یک دستگاه خودرو سواری با وی برخورد و او را به سختی مجروح کرد.

این افسر آماده آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان به محض حضور درمحل حادثه به سرعت به ایمن کردن صحنه تصادف پرداخته و راننده مصدوم را برای انجام معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس دادند که متأسفانه مشخص شد راننده جوان براثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده بود.

قاسمی در پایان اضافه کرد: نیروهای عملیاتی پس از انتقال خودروها به حاشیه امن بزرگراه و تحویل محل حادثه به کارشناسان پلیس راهور برای بررسی علت وقوع این حادثه مرگبار، به مأموریت خود پایان دادند.

مرگ راننده وانت در حادثه رانندگی بزرگراه آزادگان

مرگ راننده وانت در حادثه رانندگی بزرگراه آزادگان

مرگ راننده وانت در حادثه رانندگی بزرگراه آزادگان

مرگ راننده وانت در حادثه رانندگی بزرگراه آزادگان



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها