کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تاخیر در تحویل ساندرو پارس‌خودرو تا 4 ماه


کد خبر : ۳۰۱۰۱جمعه، ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱:۵۷۹۱۰۹ بازدید

این روزها برخی مشتریان پارس خودرو می گویند که این شرکت در تحویل رنو ساندرو تاخیر دارد. گاهی این تاخیرها به 4 ماه هم می رسد و باعث شده ...

این روزها برخی مشتریان پارس خودرو می گویند که این شرکت در تحویل رنو ساندرو تاخیر دارد. گاهی این تاخیرها به 4 ماه هم می رسد و باعث شده تا برخی از خریداران این خودرو ناراضی باشند. رنو ساندرو به عنوان یک هاچبک با کیفیت و خودرویی کم استهلاک در بازار ایران مورد استقبال واقع شده و باعث شده تا همیشه صف فروش این خودرو تکمیل باشد.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از اسب‌بخار، با نگاهی ساده به این وضعیت می توان به نکته ای جالب رسید و آن این است که هنوز مشتریان زیادی برای داشتن خودرویی به نسبت با کیفیت، همچنان سختی های قدیمی را تحمل می کنند. آمار فروش و تولید ساندرو نشان می دهد که تا به امروز این خودرو نسبت به سایر چینی های هم رده (در بازه قیمتی) فروش به مراتب بهتری داشته است و استقبال عمومی ببشتری را به دنبال دارد. تعبیر ساده این استقبال خبری مهم را به دنبال دارد. آن خبر به ما می گوید که بخش بیشتر خریداران خودروهای ۵۰ میلیون تومانی همچنان به خودروهایی با اصالت غیر چینی اعتماد دارند، حتی اگر به عنوان خودرویی از رده خارج در بازار جهانی شناخته شود.

برخی کارشناسان بازار به این نکته اشاره می کنند که ورود پژو 207i (یا همان +206) با امکانات و فیس لیفت جدید می تواند تا حد قابل توجهی استقبال از ساندرو را کم کند. البته که ۲۰۷i قرار است با گیربکس پنج دنده دستی وارد بازار شود و طبیعی است که رقابت خود را با نسخه دنده ای ساندرو آغاز می کند. ولی اگر ایران خودرو به فکر مونتاژ نسخه اتوماتیک این خودرو بیافتد، احتمال آن زیاد است که بخش عمده ای از خریداران رنو ساندرو اتوماتیک به سمت ۲۰۷i فیس لیفت با گیربکس اتوماتیک بیایند. طراحی و آپشن جز معیارهای اصلی بیشتر مشتریان ایرانی به حساب می آید و پژو می تواند در این رقابت پیروز میدان باشد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها