کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

لایحه اصلاح مالیات بر ارزش افزوده طلا به مجلس رفت


کد خبر : ۳۰۰۹۶جمعه، ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲:۳۰۲۳۲۵ بازدید

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر از ارائه لایحه حذف مالیات بر ارزش افزوده طلا به مجلس خبرداد و گفت: بر اساس این لایحه، دریافت مالیات از کارمزد ...

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر از ارائه لایحه حذف مالیات بر ارزش افزوده طلا به مجلس خبرداد و گفت: بر اساس این لایحه، دریافت مالیات از کارمزد، جایگزین مالیات بر اصل طلا می‌شود.

محمد کشتی‌آرای در حاشیه بازدید از بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، درباره آخرین وضعیت حذف مالیات بر ارزش افزوده طلا، گفت: این موضوع برای فعالان اقتصادی بخش طلا و جواهر بسیار حائز اهمیت است و آن طور که دولتمردان و مجلس شورای اسلامی  قول مساعد دادند این لایحه در صورت تصویب در مجلس، در جهت برداشتن مالیات از اصل طلا است.

وی با اشاره به اینکه کار کارشناسی و مطالعه حذف مالیات بر ارزش افزوده از اصل طلا توسط مرکز پژوهش‌های مجلس انجام شده و به مجلس نیز ارائه شده است گفت: تصویب این لایحه منجر به اصلاح و کاهش نرخ مالیات بر  ارزش افزوده در بخش طلا خواهد شد.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر در پاسخ به این سوال که مالیات پیشنهادی در لایحه چقدر تعیین شده است گفت: در حال حاضر مالیات بر ارزش افزوده طلا طبق قانون برنامه پنجم توسعه ۹ درصد است که در لایحه جدید، دریافت مالیات از اصل ارزش طلا حذف خواهد شد و مالیات بر کارمزد، جایگزین دریافت مالیات از اصل ارزش طلا خواهد شد.

کشتی آرای با بیان اینکه کمیسیون اقتصادی مجلس، کمیسیون اصلی بررسی لایحه جدید است گفت: در این لایحه مالیات بر کارمزد طلا ۳ درصد پیشنهاد شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها