کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برای خرید دستگاه دیجیتال فعلا دست نگه دارید


کد خبر : ۳۰۰۷۵پنجشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴:۲۶۶۹۶۲ بازدید

روز گذشته با مشخص شدن نتایج انتخابات آمریکا جو روانی بر بیشتر بازار های جهانی حاکم شد و بازار ارز ایران نیز دستخوش این بی ثباتی شد.

روز گذشته با مشخص شدن نتایج انتخابات آمریکا جو روانی بر بیشتر بازار های جهانی حاکم شد و بازار ارز ایران نیز دستخوش این بی ثباتی شد.

بازار دیجیتال کشور ما هم که تأثیر زیادی از نوسانات ارز، به ویژه دلار دارد قطعاً در یکی دو هفته آینده با افزایش قیمت مواجه خواهد شد.

به گفته یکی از فعالان بازار، اگر سه روز قیمت دلار افزایشی باشد، قیمت ها به مدت حداقل دو هفته روند صعودی به خود خواهد گرفت و بعد از آن به مرور زمان به حالت قبل باز می گردد. دیروز قیمت دلار در ساعاتی به 3700 تومان نزدیک شد که سایر ارز ها هم با افزایش نسبی مواجه بودند.

علاوه بر تأثیر ارز در بازار، واردکنندگان تجهیزات رایانه ای و تلفن همراه نیز محصولات خود را محتاطانه روانه بازار خواهند کرد و کاهش عرضه نسبت به تقاضا نیز یکی دیگر از دلایل گرانی انواع دستگاه های وارداتی خواهد بود.

پیش بینی می شود بازار تلفن  همراه با توجه به استقبال مشتریان، با نوسانات بیشتری مواجه شود و مدل های مطرح بازار مانند آی فون افزایش قیمت بیشتری را به خود بگیرند.

به نظر می رسد بعد از گذشته دو هفته بازار به ثبات برسد و شاهد قیمت های منطقی تری باشیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها