کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

راه‌اندازی اولین کشتی مسافربری بین ایران و عمان + نرخ بلیط


کد خبر : ۳۰۰۷۳پنجشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴:۴۶۶۵۵۱ بازدید

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از راه‌اندازی اولین کشتی مسافربری بین چابهار و مسقط خبر داد و گفت: قیمت بلیط رفت و برگشت این مسیر ...

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از راه‌اندازی اولین کشتی مسافربری بین چابهار و مسقط خبر داد و گفت: قیمت بلیط رفت و برگشت این مسیر 400 تا 800 هزار تومان است.

محمد سعیدنژاد در حاشیه بازدید از غرفه تسنیم در بیست ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها اظهار کرد: دیروز با حضور وزیر راه و شهرسازی در بندر چابهار اولین کشتی مسافربری بین این بندر و مسقط راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه هر هفته روزهای چهارشنبه این کشتی در مسیر چابهار- مسقط - چابهار تردد دارد، تصریح کرد: سیاست ما در چابهار در کنار توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل بار، گردشگری و بخش مسافری نیز هست. در این راستا برای اولین بار در مسیر چابهار-مسقط خط کشتی مسافربری را راه‌اندازی کردیم.

سعیدنژاد با اشاره به افتتاح سالن مسافربری بزرگ در بندر چابهار افزود: این سالن 4 هزار متر زیربنا دارد که با سرمایه‌گذاری  5 میلیارد تومانی و مشارکت سازمان بنادر، گمرک، نیروی انتظامی و اداره گذرنامه به بهره‌برداری رسیده است. 

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بلیط این مسیر به صورت رفت و برگشت در 3 رده به فروش می‌رسد ادامه داد: قیمت بلیط این مسیر 400، 600 و 800 هزار تومان است. 

وی زمان سیر این کشتی از چابهار تا مسقط را 3 ساعت اعلام کرد و با بیان اینکه کشتی‌ها ساعت 8:30 حرکت کرده و 11:30 به مقصد می‌رسد، گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در آینده نزدیک کشتی‌های ایرانی نیز وارد این مسیر دریایی می‌شوند.

به گفته وی از شناورهای موسوم به کاتاماران در این مسیر استفاده می‌شود که ایران توانایی ساخت آنها را دارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها