کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

توضیحات پلیس در مورد انتقال خودرو حامل دو کودک به پارکینگ


کد خبر : ۳۰۰۶۳پنجشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶:۳۲۱۴۲۷ بازدید

دفتر سخنگوی ناجا در خصوص پخش کلیپی در فضای مجازی از نحوه انتقال خودروی پراید به پارکینگی در نوشهر استان مازندران که دو کودک خردسال ...

دفتر سخنگوی ناجا در خصوص پخش کلیپی در فضای مجازی از نحوه انتقال خودروی پراید به پارکینگی در نوشهر استان مازندران که دو کودک خردسال در آن به خواب رفته بودند، اعلام کرد: مامور پلیس راهور از حضور این دو کودک ، درون ماشین بی اطلاع بوده است. 
 
بنابراین گزارش، راننده خودرو در اوایل شب هفته گذشته با توقف در خیابان بوعلی نوشهر در نزدیکی بیمارستان شهید بهشتی، جنب داروخانه، سد معبر کرده که  تابلوی توقف ممنوع نیز در آن مکان نصب شده بود. 
 
در ادامه طی تماس مردمی با پلیس 110، پلیس در محل حاضر و پس از10 دقیقه تلاش برای پیدا کردن صاحب خودرو و به نتیجه نرسیدن لاجرم، خودرو به پارکینگ منتقل شده است. 
 
بنا بر اظهارات مامور حاضر در صحنه، شیشه خودروی مذکور دودی و بخار گرفته بوده و درون ماشین قابل رویت نبوده تا از حضور دو کودک خردسال یک و سه ساله آگاه شوند. 
 
حال آن که پس از انتقال خودرو به پارکینگ، با مراجعه والدین کودکان، مشخص شد دو کودک، درون خودرو بوده که حتی در این جابه جایی و نقل و انتقال کماکان در خواب بوده اند. 
 
در هر صورت، برای بررسی دقیق تر و مشخص شدن صحت و سقم موضوع، تیمی به شهرستان نوشهر اعزام شده است. 
 
بی شک حتی اگر یک درصد مامور پلیس از حضور دو کودک در خودرو مطلع بوده و چنین اقدام ناصوابی را انجام داده باشد به طور حتم برخورد انضباطی با وی صورت و ادامه فعالیت مشارالیه مشروط خواهد شد. 
 
و البته جای بسی نگرانی و دل مشغولی دارد که مادری دو فرزند خردسال خود را درون خودرو و بدون این که به کسی اطلاع دهد، برای مدتی هر چند کوتاه رها کرده و حتی برای کار بسیار مهمی خودرو را ترک کند. 

باید در نظر داشته باشیم که هیچ گاه نبایستی کودکان خردسالمان را درون خودرو تنها رها کنیم حتی برای لحظاتی کوتاه، زیرا امکان هر گونه خطری از جمله خفگی، به سرقت رفتن خودرو، آتش سوزی، برخورد و تصادف خودروی دیگری با خودروی پارک شده، ترس شدید کودک از تنهایی و ... متصور است. 



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها