کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رشد متوسط هشت تا 10 درصدی قیمت مسکن در تهران


کد خبر : ۳۰۰۲۲چهارشنبه، ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸:۴۷۱۹۶۱ بازدید

یک کارشناس مسکن اعلام کرد: آمار معاملات انجام شده مسکن در نیمه نخست امسال در تهران نشان می دهد که بطور متوسط رشد قیمت هشت تا ...

یک کارشناس مسکن اعلام کرد: آمار معاملات انجام شده مسکن در نیمه نخست امسال در تهران نشان می دهد که بطور متوسط رشد قیمت هشت تا 10درصدی نسبت به پارسال تحقق یافته و انتظار می رود در نیمه نخست 96 بازار خرید و فروش مسکن در کشور رونق بگیرد.

مصطفی قلی خسروی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، هنگام بازدید از غرفه این سازمان در بیست دومین نمایشگاه مطبوعات افزود: اطلاعات موجود نشان می دهد که در شمال تهران معاملات مسکن در 6 ماهه نخست امسال نسبت به 94 بین 10 تا 12 درصد افزایش یافته، اما در جنوب تهران همچنان بازار مسکن در رکود بسر می برد.

وی گفت: رکود در بازار مسکن جنوب تهران ناشی از ناتوانی خریداران در جنوب تهران است و این امر نشان می دهد که هنوز قشر پایین جامعه برای خرید مسکن توانمندی لازم را ندارد.

این کارشناس مسکن تاکید کرد: بررسی ها نشان می دهد که معاملات مسکن در غرب تهران در این مدت بین هشت تا 10 درصد افزایش یافته و در استان البرز نیز بازار خرید و فروش مسکن در 6 ماهه امسال در مقایسه با سال گذشته بین هشت تا 10 درصد رشد داشته است.

بیست ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با شعار «شفافیت، صداقت» از 14 تا 21 آبان ماه همه روزه از ساعت 9 و 30 تا 20 در مصلای امام خمینی(ره) برپا است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها