کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رسیدن قیمت طلا با پیروزی ترامپ در آمریکا به 1400 دلار


کد خبر : ۳۰۰۱۲چهارشنبه، ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳:۵۲۴۲۵۸ بازدید

با انتشار آمار پایانی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، تحلیلگران اقتصادی پیش بینی می‌کنند که با پیروزی نهایی ترامپ قیمت طلا به زودی به بیش از ...

با انتشار آمار پایانی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، تحلیلگران اقتصادی پیش بینی می‌کنند که با پیروزی نهایی ترامپ قیمت طلا به زودی به بیش از 1400 دلار در هر اونس افزایش خواهد یافت.

 با پایان یافتن رای گیری چهل و پنجمین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و شمارش آراء، مشخص شد که ترامپ رئیس جمهور جدید برای ورود به کاخ سفید است.

بر اساس این گزارش تحلیلگران اقتصادی معتقدند که با پیروزی نهایی ترامپ در انتخابات آمریکا قیمت طلا تا سطح 1400 دلاری افزایش خواهد یافت.

جیمز استیل تحلیلگر ارشد موسسه مالی اچ اس بی سی در این باره تاکید کرد: عوامل مختلفی مثل نتایج انتخابات آمریکا، آمارهای اقتصادی، اظهارات مقامهای بانک مرکزی آمریکا، تقاضای فیزیکی و خرید طلا از سوی بانکهای مرکزی جهان و تحولات سیاسی و اقتصادی خارج از آمریکا می تواند تاثیر زیادی بر قیمت جهانی طلا داشته باشد.

وی در ادامه افزود: در صورت پیروزی ترامپ نخستین واکنش بازار مالی جهان احتمالا این خواهد بود که با شوک شدیدی روبرو می شوند و این مساله در نهایت به نفع تقاضا و قیمت طلا خواهد بود.

تحلیلگران کامرزبانک نیز اعلام کردند: طلا باید از وضعیت کنونی بازارهای بین المللی سود ببرد و سرمایه گذاران نیز باید اقدام به خرید طلا کنند چرا که در صورت پیروزی ترامپ قیمت طلا با افزایش چشمگیری روبرو خواهد شد.

تام کندال تحلیلگر ارشد بانک آی سی بی سی تاکید کرد: با پیروزی ترامپ اکثر دارایی ها و ارزش سهام با نوسان شدیدی روبرو خواهد شد. در این صورت قیمت طلا به راحتی به بیش از 1350 دلار خواهد رسید. در میان مدت نیز پیروزی ترامپ بیشتر به نفع قیمت طلا خواهد بود.

وی افزود: در صورت پیروزی ترامپ، سیاست های پولی فدرال رزرو آمریکا نیز با چالش جدی روبرو می شود و این مساله موجب افزایش قیمت طلا به بیش از 1400 دلار تا شش ماه نخست 2017 خواهد شد.

موسسه مالی سیتی نیز پیش بینی کرد که در صورت پیروزی ترامپ قیمت طلا 5 تا 7 درصد افزایش خواهد یافت و به بیش از 1375 تا 1400 دلار خواهد رسید. تقاضای فیزیکی کشورهای نوظهور و در حال توسعه نیز مثل چین و هند نیز تاثیر زیادی بر قیمت طلا خواهد داشت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها