کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شانس پیروزی کلینتون، 90 درصد است


کد خبر : ۲۹۹۹۴سه شنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸:۰۹۲۸۶۳ بازدید

براساس نظرسنجی که رویتز/ ایپسوس آن را برگزار کرده اند، «هیلاری کلینتون» نامزد حزب دموکرات آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری این کشور ...

براساس نظرسنجی که رویتز/ ایپسوس آن را برگزار کرده اند، «هیلاری کلینتون» نامزد حزب دموکرات آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری این کشور 90 درصد شانس دارد تا رقیب خود «دونالد ترامپ» جمهوریخواه را شکست دهد.

نتایج این نظرسنجی ناشی از لحاظ نمودن اعداد و ارقامی است که طی هفته اخیر با توجه به میزان مشارکت رای دهندگان سفید پوست، سیاه پوست و اسپانیایی تبار از ۷ ایالت آمریکا جمع آوری شده است.

خانم کلینتون وزیر امور خارجه اسبق آمریکا، با کسب ۴۵ درصد آرا از رقیب جمهوریخواه خود که ۴۲ درصد آرا را به خود اختصاص داده است پیش افتاده است. کلینتون توانسته در این نظرسنجی ۳۰۳ هیئت انتخاباتی را به خود همراه کند و همین رقم برای ترامپ به ۲۳۵ هیئت رسیده است. برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کسب حداقل ۲۷۰ هیئت نمایندگی لازم است.

ترامپ برای پیروزی در این انتخابات به مشارکت بیشتر سفیدپوستان جمهوریخواه آمریکایی نسبت به انتخابات سال ۲۰۱۲ نیاز دارد.

این نظرسنجی حاکی از این است که ترامپ در انتخابات پیش از موعد و قبل از روز انتخابات که در برخی ایالت های آمریکا مانند فلوریدا، کارولینای شمالی و … برگزار شده از کلینتون جلوتر است. بر اساس نظرسنجی رویترز/ایپسوس، ترامپ در کارولینای شمالی با کسب ۴۷ درصد آرا از کلینتون که ۴۶ درصد آرا را بدست آورده جلوتر است، همچنین کلینتون با کسب ۴۸ امتیاز در فلوریدا جلوتر از ترامپ ۴۷ امتیازی است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها