کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خیز شاخص بورس برای بازگشت به ارتفاع 80 هزار واحد


کد خبر : ۲۹۹۸۹سه شنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵:۳۰۶۱۱ بازدید

شاخص بورس در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه برای دومین روز پیاپی مثبت بود و با ثبت رشد 239 واحدی به ارتفاع 80 هزار واحد نزدیک شد.

شاخص بورس در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه برای دومین روز پیاپی مثبت بود و با ثبت رشد 239 واحدی به ارتفاع 80 هزار واحد نزدیک شد.

در جریان معاملات امروز بازار سرمایه تعداد 865 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 219 میلیارد تومان در 65 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با ثبت افزایش 239 واحدی در ارتفاع 79 هزار و 871 واحد قرار گرفت.

بیشترین تاثیر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام نیز به نام نمادهای معاملاتی فولاد، فخوز و کگل شد و در مقابل نمادهای معاملاتی جم، خبهمن و حکشتی با افت خود مانع رشد بیشتر شاخص شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز متعادل و مثبتی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 84واحد، کل (هموزن) 72واحد، قیمت (هموزن) 58واحد، آزاد شناور 399واحد و شاخص بازار اول 300 واحد رشد و شاخص بازار دوم 238 واحد افت کردند. بر اساس این گزارش؛ در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 152 میلیون ورقه به ارزش 85 میلیارد تومان در 16 هزار نوبت، آیفکس 4.4 واحد رشد کرد و در ارتفاع 839 واحد قرار گرفت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها